FANDOM

Alev to Matoranin Ognia z Preft

Alev
Matoranin
Alev
Imię Alev
Maska Kanohi Vibrat
Broń\Narzędzia Dwa sztylety
Element Ogień
Organizacja brak...
Praca\Zadania poszukiwacz przygód,dawniej posłaniec
Status Żywy
Miejsce pobytu Preft

BiografiaEdytuj

Metru NuiEdytuj

Na Metru Nui, Alev pełnił rolę posłańca. Uwielbiał podróżować przez miasta wyspy. Sam zamieszkiwał Le-Metru. Kiedy został uwięziony w kanistrze, wszedł w stan hibernacji. Obudził się na morzu, gdyż Toa Metru zagubili go. Dryfował tak w kanistrze, dopóki ten nie zatrzymał się na wybrzeżu pewnej wyspy.

PreftEdytuj

Alev obudził się i wyszedł z kanistra. Rozglądnął się, nawet krzyczał, ale nikogo nie zauważył. Ściągnął na siebie jedynie tylko jakieś Rahi. Używając swoich sztyletów udało mu się przegonić bestię, choć został ciężko ranny. Ledwo żywy czekał na plaży na śmierć.

Poszukiwacz przygódEdytuj

Ta-Matoranin obudził się w nieznanej chatce. Wstał, choć z trudem, gdyż miał zawroty głowy. Jego broń leżała obok łóżka, na którym leżał. Wziął sztylety i wyszedł z chatki. Wkrótce Turaga z tutejszej wioski wytłumaczył, że odnaleźli tą wyspę, a jeden z Matoran, Rozg, znalazł go i uratował. Od tej pory Matoranin Ognia przyjaźni się z Le-Matoraninem. Został poszukiwaczem przygód, ale czasami pracował jako posłaniec.

Dane o MoC-uEdytuj

Alev powstał w sierpniu 2011 roku. Ma 25 części. Mini-Wersja ma 17 części i powstała 21 sierpnia.

TriviaEdytuj

  • Jego imię pochodzi od tureckiego słowa "alev", oznaczającego płomień.
  • Alev lubi Lawa-surfing. Swoją broń może przypinać do stóp, w ten sam sposób tworząc deskę do lawo-surfingu.

Zobacz teżEdytuj

Alev2

Alev na swojej "desce".

AutorEdytuj

Tenebris .