FANDOM

Andalorianie
Młody Andalorianin
Młody Andalorianin 8
Nazwa Młody Andalorainin
Rasa Andalorianie
Broń Rakieta Walkiria
Żywioł Brak
Praca\Zadania Naprawa broni i pancerzy i inne
Status Żyją
Miejsce pobytu Verix Magna
Komandos
Andalorianie
Szturmowcy
AndalorianS2
Nazwa Szturmowiec
Rasa Andalorianie
Broń Dwa Mini-Tmp, miecz lub Tomahawk
Żywioł Brak
Praca\Zadania Różne
Status Żyją
Miejsce pobytu Verix Magna
Komandos
AndalorianK4
Nazwa Komandosi
Rasa Andalorianie
Broń Scar-B
Żywioł Brak
Praca\Zadania Różne
Status Żyją
Miejsce pobytu Verix Magna
Asembler
Asembler 1
Imię Asembler
Rasa Andalorianie
Broń Miecz Elektryczno-Plazmowy
Żywioł Brak
Praca\Zadania Dowodzić Andalorianami
Status Żyje
Miejsce pobytu Verix Magna

ARTYKUŁ NIEKOMPLETNY!!! - Gresh250

HistoriaEdytuj

Andalorianie, są Plemieniem, który powstał, aby przywrócić wolność na Verix Magna. Ich przywódcą został Asembler. Swoją Fortecę zbudowali wśród gór lodowych, aby wrogowie trudniej ją zdobyli.
Andalorian można podzielić na cztery grupy:
1. Młodzi Andalorianie - Młodzi Andalorianie są tworzeni przez Arnesa. W ciągu jednego tygodnia może on stworzyć trzech Andalorian. Zajmują się oni główni naprawą broni i pancerzy. Żeby nie tracić cennych jednostek w bitwach, Asembler - gdy sam był młodym Andalorianinem - stworzył Rakietę Walkirię - samonaprowadzającą Rakietę. Dzięki temu mogą oni brać udział w bitwach z bezpiecznej dla nich odległości. Gdy dorastają, stają się Szturmowcem lub Komandosem, a niektórzy później Obrońcą. Mają wbudowane w hełm "termowizyjne oko" - dzięki niemu widzą zbliżających się wrogów i inne "ciekawe rzeczy". Posiadają też specjalne szczypce do naprawy broni.
2.Grupa Szturmowa - grupa uderzeniowa, która zawsze jest na pierwszej linii frontu. Większość członków korzysta z miotaczów - rzadko z mieczy. Czasami używają pojazdów.
3. Grupa Specjalna - niewielki oddział - składający się z około 5-10 osób - do zadań specjalnych np. zajścia wroga z flanki lub wysadzenia danego pojazdu itp. Ich bronią jest zazwyczaj karabin z tłumikiem, ale niektórzy korzystają też z mieczy.
4. Obrońcy Asemblera - pierwsi Andalorainie (było ich dziewięciu bez Asemblera), którzy są strażnikami Asemblera..

Rządy w Arris Edytuj

  • Najwyższym Władcą jest Asembler
  • Zaraz po nim jest Arnes, który ma trochę mniejszą władzę.
  • Po Arnesie rządzi dziewięciu pozostałych Pierwszych Andalorian, którzy pełnią rolę dowódców.
  • I pozostali, czyli inżynierzy, medycy, żołnierze i kierowcy - czyli Komandosi i Szturmowcy.

"Droga Andalorian"Edytuj

Każdy Andalorianin, zaraz po stworzeniu odbywa szkolenie. Po paru tygodniach/miesiącach może wybrać, jedną z kilku ścieżek. Każdy zostaje albo Szturmowcem lub Komandosem, lecz najpierw każdy musi wybrać też, jaką funkcję chce pełnić:

  • Inżynier - zajmuje się najpierw naprawą broni, potem naprawą pojazdów, by wreszcie tworzyć nowe pojazdy, bronie i wyposażenie.
  • Medyk - najpierw pomaga starszemu Medykowi w noszeniu "ekwipunku leczniczego", a dopiero później zostaje wspomnianym Starszym Medykiem, który leczy rannych, by wreszcie zarządzać nimi.
  • Kierowca - obsługuje pojazdy. Najpierw jest kierowcą takiego pojazdu, potem strzelcem, by wreszcie zostać Dowódcą Pojazdu.
  • Żołnierz - Na samym początku pomaga nosić ciężkie karabiny, wyrzutnie itp. Potem sam je obsługuje, by wreszcie zarządzać tymi żołnierzami.

Zobacz teżEdytuj

TriviaEdytuj

  • Nazwa Andalorian była wzorowana (ale tylko nazwa) na Mandalorianach ze Star Wars - konkretniej z gry Star Wars: Knights of the Old Republic.

Uwaga! Edytuj

Jeśli ktoś będzie chciał użyć ich w opowiadaniu lub jakiejś historii musi najpierw spytać o zgodę autora M.O.C. - ka - konkretniej: Gresh'a 250

Twórca Edytuj

Gresh250