FANDOM

Kim jestem? Twoim końcem. Kto mnie przysłał? Los.

Astar
Toa

Astar01

Imię Astar
Maska Huna
Broń Ogniste Szable
Żywioł Ogień
Organizacja Brak
Praca\Zadania Najemnik
Status Żyje
Miejsce pobytu

Różne, siedziba na Północnym Kontynencie|}

Astar jest najemnym zabójcą z Północnego Kontynentu.

BiografiaEdytuj

Astar jest postacią wyjatkowo tajemniczą, wiemy jedynie, że ma porachunki z Mrocznymi Łowcami i, że nienawidzi Skakdi. Po zakończeniu jednej ze swoich misji poznał Navu.

Kilka lat później Astar został wynajęty przez Zakon Mata Nui, by wykradł Bractwu Makuta plany stworzenia armii udoskonalonych Rahkshi. Na miejscu spotkał Navu. Zakon postanowił dla pewności wysłać dwóch łowców. Niestety obaj zostali pojmani. Udało im się uciec dzięki współpracy i wykradli plany. Gdy uciekali Makuta wysłali za nimi kilku Rahkshi. Guurahk wystrzelił ze swojej Buławy i gdyby Navu nie rzucił się na ziemię ciągnąc za sobą Astara, z tego drugiego zostałby tylko pył. Podczas kolejnej walki Astar zabił Rahkshi Głodu, który o mało nie pozbawił Toa Grawitacji życia, więc szybko spłacił dług. Dostarczyli plany i rozeszli się w swoje strony.

Po kilku latach Navu przybywa do kryjówki Astara na Północnym Kontynencie, prosząc go o pomoc w poszukiwaniach Valiona i wyprawie na Calignis. Astar zgodził się i nawet w momencie chwilowego załamania drużyny, został.

CDN.

Astar przez lata uczył się poruszać w całkowitej ciszy. W zestawieniu z jego wyjątkową zwinnością i refleksem, czyni go to urodzonym zabójcą. Nie jest wyjątkowo silny, lecz nadrabia to niesamowitym wygimnastykowaniem i szybkością. Wbrew swej niezbyt radosnej profesji, Astar jest dosyć towarzyski. Podczas misji stara się robić wszystko precyzyjnie i elegancko, a po niej lubi sobie wyliczyć wszystkie swoje błędy. Ma dużą skłonność do ironizowania. Nie lubi walki na odległość, jest dużo skuteczniejszy w zwarciu.

Bronie i wyposażenieEdytuj

Toa Ognia posiada Kanohi Huna, maskę niewidzialności. Nosi lekką zbroję i dwie Ogniste Szable zrobione z Tridoxu. Ma dwie zbroje, identyczne, lecz inne w kolorystyce. Obecnie używa tej ciemniejszej.
  • Jaśniejsza, złoto-czerwona zbroja Astara
  • Nowa, ciemno-czerwona zbroja.
  • Astar używa Kanohi Huny, Maski Niewidzialności.

SoundtrackEdytuj

Lordi - Mr. Killjoy

Informacje o MoCu Edytuj

Astar liczy 37 części. Został zbudowany w pierwszej połowie 2010 r. Modyfikacja Astara została zbudowana nieco później, lecz długo czekała na zdjęcia. Także liczy 37 części, lecz ma inną kolorystykę.

PojawieniaEdytuj

TwórcaEdytuj

Kani--Nui