FANDOM

Aston jest członkiem drużyny B12. Walczy z Banderwilem razem z innymi jej członkami.

Aston
Toa
IMG 2005
Imię Aston
Maska Hau w kształcie Pehkui
Broń topór (kiedyś), Shotgun, Rothuka Flamethrower (rzadko)
Żywioł Ogień
Organizacja Wojsko Spherus Magna (B12)
Praca\Zadania wykonywać polecenia lidera oddziału
Status żyje, aktywny
Miejsce pobytu Południowe Spherus Magna

HistoriaEdytuj

Aston, w przeciwieństwie do reszty oddziału, nigdy nie mieszkał na Metru Nui - jego dom znajdował się na Xii. Pracował dla jednej z największych fabryk jako dostawca materiałów potrzebnych do produkcji broni. Jednak jego życie pełne było monotonii, pragnął być jak prawdziwy Toa i przeżywać przygody. Jego marzenia niedługo potem się spełniły...

Bitwa o Bara MagnaEdytuj

Aston walczył we wnętrzu Teridaxa przeciwko Rahkshi i armii Nektanna. Używał wtedy topora, wykonanego przez znajomego hutnika. W trakcie bitwy niemalże został uśmiercony, jednak z pomocom ruszyli mu jego dawni współpracownicy z Xii.

Spherus MagnaEdytuj

Po ok. 20 latach po wojnie, Aston został zwerbowany do Wojska Spherus Magna i przystąpił do szkolenia. Po dokładnym treningu przydzielono go do oddziału B12.

Aston nie należy do najroztropniejszych. Sama technika walki, której używa, jest dość niebezpieczna. Podbiega jak najbliżej wroga tylko po to, aby zmasakrować go strzałem ze swojego Shotgun'a. Aston nie jest komikiem, lecz na grabarza też się nie nadaje.

Informacje o MoCuEdytuj

Aston został zbudowany prawdopodobnie w lipcu 2010 roku.

TwórcaEdytuj

Użytkownik:Banderwil