FANDOM

Ayro
Toa
AyroRevamp (1)
Moce Ogień
Maska Huna
Bronie Płonący Miecz
Mroczny Łowca
AyroDH (3)
Bronie Blaster, miecz
Moce Ogień, Błyskawica
Status Żyje
Wymowa Aj-ro

Ayro był Toa Ognia żyjącym na Południowym Kontynencie, dołączył do Mrocznych łowców, dostał imię kodowe Flame (Płomień)..

BiografiaEdytuj

MatoraninEdytuj

Matoran 006

Ayro jako Matoranin

Niewiele wiadomo o Ayro gdy był Matoraninem, wiadomo, że dostał Kamień toa od bliżej nieznanego Toa.

ToaEdytuj

Jako Toa był członkiem drużyny Toa Quattuor. Był obrońcą wioski ognia na Południowym Kontynencie. Gdy Derot się zbuntował pomagał go powstrzymać. Po transformacji Teranota w turaga i jako, że tylko on i Glaciem zostali jako toa w drużynie Ayro.

Mroczny łowcaEdytuj

Podczas jednego z ataków Skakdi, Matoranie z jego wioski ukryli się w jaskini w pobliżu wioski, podczas gdy Ayro pomagał Glaciemowi. Gdy toa powrócił po walce matoran nadal nie było a na ziemi były ślady Skakdi. bobiegł do jaskini, jednak zgubił się w labiryncie i trafił na tajne Labolatorium Makuty Medagala, w którym wpadł do mieszanki wielu mutagennych substancji i stał się tym, czy jest. Po przemianie stał się bezwzględnym i brutalnym zabójcą. Uciekł z południowego kontynentu i wstąpił do Mrocznych Łowców.

PojawieniaEdytuj

BrońEdytuj

  • Ayro Posiadał płonący miecz, który mógł przewodzić jego Moc Elementarną oraz miał zdolność do Samozapłonu.
  • Jako Mroczny Łowca posiadał blaster oraz miecz do walki wręcz obie bronie mogły przewodzić jego moc ognia oraz nowo uzyskaną moc błyskawic.

Zobacz TeżEdytuj

AutorEdytuj

Mitux447