FANDOM

Balor to Toa Ognia i honorowy skrytobójca należący do Pustynnych Ostrz.

HistoriaEdytuj

Wszechświat Matoran Edytuj

Jego historia nie jest dokładnie znana. Przez wiele lat Balor podróżował po Wszechświecie działając jako płatny zabójca i łowca nagród.

Spherus Magna Edytuj

Na Nowym Spherus Magna Balor dołączył do organizacji najemników o nazwie Pustynne Ostrza.

Balor kieruje się swoją własną wersją Kodeksu. Uważa się za honorowego. Według niego najemnik jest tylko ostrzem w rękach swojego zleceniodawcy i to ten, kto płaci za zabójstwo jest prawdziwym winowajcą. Ma też specyficzny sposób zabijania. Zawsze atakuje z zaskoczenia, by zabić cel jednym, szybkim ruchem, nie zadając zbędnego cierpienia.

Balor stara się działać w ukryciu i unikać otwartej walki. Kiedy jednak musi walczyć, szybko i zwinnie unika ciosów przeciwnika i precyzyjnie atakuje słabe punkty na ciele wroga.

Jego Żywiołem jest Ogień, jednak Balor rzadko go używa. Jego Kanohi to Huna, Maska Niewidzialności, którą często wykorzystuje by pozostać niezauważonym podczas swoich zleceń.

Uzbrojenie Edytuj

Balor posługuje się różnymi rodzajami sztyletów i noży do rzucania.

Uwaga Edytuj

Jakby ktoś chciał użyć tej postaci w swoim opowiadaniu lub historii musi zapytać o zgodę autora.

Autor Edytuj

Zivo 222