FANDOM

CaeTia
Thoud
CaeTia2
Imię CaeTia
Broń Protostalowy Sztylet
Organizacja Armia Thoudów, potem Wygnańcy, obecnie brak
Praca\Zadania Różne
Status Żyje
Miejsce pobytu Nieznane

CaeTia to Thoudka-asasynka.

HistoriaEdytuj

CaeTia na Therus Nui była asasynką w służbie koronie. Jednak zdradziła wyspę, gdy Wygnańcy przybyli na wyspę. Zaoferowała im swoje usługi i eliminowała najważniejszych generałów i możnowładców. Gdy Wygnańcom udało się zająć stolicę, została przydzielona do jej obrony. Zinfiltrowała oddział buntowników i udając podwójną zdrajczynię wprowadziła ich do pałacu, wraz z nowoprzybyłym DerXessem - jedynym żyjącym Thoudem z grupy wojowników wysłanej, by zlikwidować dowódców Wygnańców. Wciągnęła cały oddział w pułapkę, uratowała jednak DerXessa, do którego poczuła słabość, wpychając go prosto w ukryte przejście. Gdy Thoud dowiedział się o jej zdradzie chciał ją zamordować, ale tego nie zrobił. Wygarnął jej o zdradzieckich czynach i Wygnańcach, stwierdził też, że jej nienawidzi. CaeTię to zabolało, ale nie dała tego po sobie poznać. Pomogła DerXessowi, usprawiedliwiając się, że nie chce, by zginął głupią śmiercią. 

W dwójkę przedarli się przez ochronę Dowódców i zabili ich samych. Potem się rozdzielili, a CaeTia wpadła w ręce KayResa - największego wroga DerXessa, a dawniej najlepszego przyjaciela. Thoudzi spotkali się, DerXess wrócił, by uratować CaeTię. KayRes wyrzucił zakładniczkę przez okno, prosto na zatłoczoną ulicę, pełną wściekłych wojowników.

Thoudka jednak przeżyła i uciekła ze stolicy. DerXess odnalazł ją i próbował przekonać do pozostania Therus Nui. Nie zgodziła się twierdząc, że nie ma tu dla niej miejsca. Zaproponowała DerXessowi, żeby z nią wyjechał. On również odmówił, gdyż musiał zostać na wyspie i dbać o dobro Thoudów. 

Gdy mieszkańcy Therus Nui emigrujący z wyspy zginęli w wielkim sztormi, DerXess znowu do niej przybył, całkowicie złamany i pozbawiony ducha walki. Pomogła mu i wyleczyła jego serce, wciąż jednak żadne nie wyznało sobie miłości. Od tamtego momentu co roku spotykali się w Wielkim Wirze w Metru Nui. Gdy DerXess pewnego roku nie przybył, CaeTia rozpoczęła jego poszukiwania. Nawiązała nawet współpracę z Makuta, godząc się na zabicie kapitana pewnego statku. Tym kapitanem miał być Toa Vastatorus, mogący ożywiać do walki trupy, a Thoudka prawdopodobnie nie przeżyłaby spotkania z nim, gdyby nie pewne nieporozumienie i sztom. Vastatorus ocalił CaeTii życie, ratując przed śmiercią z rąk swojego zastępcy, i zabrał na pokład. 

W czasie podróży opowiedziała kapitanowi swoje losy, on odwdzięczył się tym samym i obiecał pomóc w odnalezieniu DerXessa. CaeTia natomiast stanęła z nim ramię w ramię przeciw piratom zwanym Paktowcom, Makucie Everowi - którego zabiła, ratując załodze życie, oraz pospolitemu ruszeniu przeciw Vastatorusowi. W tej ostatniej walce ponownie uratowała załogę i samego kapitana, starła się ponadto z niebezpieczną Ruthą. W momencie, gdy okręt miał ruszyć do miejsca, w którym według Toa znajdował się DerXess, przyszła wiadomość o ataku na wioskę ukochanej Vastatorusa, Credyn. Podróż została przerwana, a CaeTia ponownie musiała stanąć do walki wespół z okrutnymi piratami.

Dołączyła do oddziału Kapitana, który przedostał się do wioski i nawiązał kontakt z mieszkańcami. Razem z nimi walczyła przeciw Zyglakom, walka została okupiona licznymi stratami w ludziach - zginęła między Credyn, jednak Piraci odnieśli zwycięstwo. Wtedy wreszcie pożelgowali na Xię, gdzie w tajnym laboratorium miał być przetrzymywany jej ukochany. Na miejscu okazało się, że więziony jest inny Thoud, a Vastatorus chce ją zabić, za śmierć ukochanej. Wtedy do akcji wkroczyli ścigający Toa Kerhes i DerXess, CaeTia uwolniła KayResa z laboratorium i zabiła Roiga, po czym opuściła Xię wraz z wreszcie odnalezionym ukochanym.

CaeTia jest wyszkoloną zabójczynią, w czasach Therus Nui służyła władcom wyspy, likwidując ich wrogów. Jest zwinna i szybka, właśnie na tym najczęściej opiera walkę. Ponadto, jak każda Thoudka, dysponuje większą siłą, niż np. Vortixx. 

Stara się być chłodna i obojętna dla innych, ale przy DerXessie jej się to nie udaje. Pod kamienną powłoką ukrywa się w gruncie rzeczy wrażliwa osoba, do czego nigdy przenigdy się nie przyzna.

UzbrojenieEdytuj

CaeTia najczęściej używa najzwyklejszego Protostalowego Sztyletu. Jest świetnie wyszkolona w walce bronią krótką. Jest też mistrzynią walki wręcz. Potrafi rozbroić przeciwnika, przejąć jego broń, a następnie pokonać go nią.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest pierwszą zbudowaną żeńską Thoudką.
  • Potajemnie kocha się w DerXessie.

Informacje o MOCuEdytuj

  • Powstał pod koniec listopada 2012.
  • Liczy 47 części.
  • Jej tułów był nieco wzorowany na tułowiu Arctici.

PojawieniaEdytuj

Zobacz teżEdytuj