Fanclub Bionicle Wiki
Advertisement

Cerrak jest Makutą i Bestią.

Biografia[]

Cerrak został stworzony tak jak inni Makuta i był członkiem bractwa, lecz po zdradzie Teridaksa stanął po stronie Miserixa. był potem jednyk z niewielu makuta, którzy przeżyli ten wybór. szukając schronienia został członkiem Drapieżców i szybko członkiem elity GoP-Bestii. póżniej razem z Vystosem włamał się na Arthakę i wykradł prototypy zbroji adaptacyjnych. obecnie walczy z mrocznymi łowcami.

Cechy i umiejętności[]

Jest sprytny i przebiegły oraz spokojny. po mutacji z jego pierwotnych mocy Makuta przetrwało tylko kilka i nie wiadomo dokładnie jakie, ale wiadomo, że posiada moce strachu, zmiany kształku, twardości i kilka innych. jest zafascynowany śmiercią.

Uzbrojenie[]

Posiada wielkie skrzydła, choć zwykle są na nim złorzone przez co wygląda jakby był w płaszczu z kapturem. ich zewnętrzna powłoka jest pokryta materiałem co jeszcze bardziej urealistnia wrażenie, że jest w płaszczu. posiada również kose o ostrzach z energii. mogą ciąć skały, ale jeśli Cerrak tego nie chce może zamiast tego srawić, że dotknięcie ostrza sprawia wielki ból.

cytaty[]

-"Słyszałem, że jakiś łowca oczerniał mnie za plecami. byłem u niego przez pół minuty. teraz już nic nie powie. troche trudno jest mówić z głową odciętą od płuc."-

-"jakić DH zaprosił mnie do siebie. mówił, że chce spotkać się ze śmiercią sobiście."-

-"życie to strach, niebewność, cierpienie..., a śmierć to spokój. dlatego uważam, że zabijanie to coś dobrego. ciesz się, niedługo przestaniesz cierpieć"-

Soundrack[]

Trivia[]

Ten art jest moją tysięczną edycją!

Twórca[]

>HETROX 23<

Advertisement