Fanclub Bionicle Wiki
Advertisement

Co-Drony 1.0 to pierwsza wersja robotów pomocniczych Dioxa. Roboty 1.0 pracują głównie jako górnicy i wydobywacze kamiennego Protodermis.

Co-Drony 1.0
Co-Drone1.0.jpg
Robot
Nazwa Co-Drony 1.0
Typ Pomocniczy
Stwórca Diox
Praca/Zadania Pomoc w budownictwie, górnicy, wydobywacze Protodermis
Broń/Narzędzia Laserowe wiertło, laserowe pazury,  wykrywacz Protodermis
Status Istnieją, aktywne
Miejsce pobytu Wyspa Mirur, położona w Archipelagu Kanohi

Historia[]

Na wyspie Mirur praca jako górnik i wydobywacz były strasznie trudne i męczące. Jeden z pracujących w kopalni Matoran, Le-Matoranin Diox, wymyślił sposób na ułatwienie, ewentualnie pozbycie się pracy. W tym celu stworzył wiele robotów, nazwanych Co-Dronami. Wkrótce roboty rozpoczęły pracę. Maszyny spisywały się doskonale. Podczas ataku Makuta, wiele robotów zostało zniszczonych. Toa zginęli podczas walki z członkami BoM. Aby nie być bez obrony, Diox aktualizował wersję 1.0 i stworzył kolejną.

Bronie i narzędzia[]

Pierwsza wersja Co-Dronów wyposażona jest w laserowe wiertło, pazury i wykrywacz Protodermis. Używając wiertła, wydobywają różne surowce i inne np. diamenty, rubiny i tym podobne. Laserowe pazury służą nie tylko do rozdrabniania ziemi, ale też do obrony. Promienie, emitowane z dwóch kryształów na końcu broni, mogą przeciąć nawet Protostal. Wykrywacz Protodermis jest przez nich wykorzystywany jedynie do szukania pierwiastka.

Dane o MoC-u[]

Co-Drony 1.0 zostały stworzone w lipcu 2011 roku. Ma 33 części.

Autor[]

Tenebris

Advertisement