FANDOM

Dargas
Dargianin
Dargas01
Maska Brak
Żywioł Grawitacja
Broń Włócznia, Pazury
Praca/Zadania Doskonalić się w sztuce walki
Miejsce Pobytu Dargia
Status Żyje

Dargas jest wojownikiem z rasy Dargian

HistoriaEdytuj

Dargas wraz z resztą swojego gatunku mieszkał na jednej z wysep we wszechświecie matoran. Tak jak każdy członek swojego gatunku, Dargas nieustannie doskonalił się w sztuce walki .Był jednym z lepszych wojowników swojego plemienia.

Każdy Dargianin musiał udowodnić swoją siłę po przez serię niebezpiecznych prób i testów. Pierwsza próba polegała na stoczeniu walki z jednym z elitarnych wojowników plemienia. Nie chodziło w niej o zwycięstwo, wojownik miał sprawdzić umiejętności Dargasa i ocenić czy jest wystarczająco silny, by przystąpić do dalszych prób. Ku zdziwieniu wszystkich, Dargas pokonał elitarnego wojownika, ale sam prawie zginął. Po uleczeniu wszystkich ran przystąpił do następnych prób. Po ich ukończeniu dostał w nagrodę swoją włócznię, broń, którą prawo mają posiadać tylko najlepsi wojownicy z plemienia.

Ważnym wydarzeniem w życiu Dargasa była wielka wojna pomiędzy Darganiniami a niebezpiecznym gatunkiem do którego należał wojownik Silentium. Niejednokrotnie doszło między nimi do starcia.

Dargas swoją siłą i szybkością przewyższa wielu Toa. Tak jak każdy członek jego rasy jest on potężnym wojownikiem i wymagającym przeciwnikiem .Często ponoszą go emocje, zwłaszcza gniew. Dargas potrafi posługiwać się niemal każdym rodzajem broni białej i jest też świetny w walce w ręcz. Posiada ograniczoną moc grawitacji, z której praktycznie nie korzysta.

AutorEdytuj

--Sideways 15:39, lis 8, 2014 (UTC)