FANDOM

== Desuner

Desuner
Skakdi
Desuner w zbroi
Imię Desuner
Broń Dwururka, szpony, wirnik, ostrze naramienee, miotacz Zamor
Żywioł Grawitacja, Wzrok Laserowy
Organizacja Nie należy
Praca\Zadania Dawniej : Strażnik

Teraz : Najemnik

Status Żyje
Miejsce pobytu Południowy Kontynent

==

Desuner jest Skakdi władającym mocą Grawitacji.

Historia Edytuj

Desuner był strażnikiem granicznym Zakazu. Podczas jednej kontroli został ciężko zraniony. Po dwóch dniach zapadł w bardzo głęboką śpiączkę, uznaną przez lekarzy za śmierć. Trumna wraz z Desunerem została wypuszczona na pełne morze. Po pewnym czasie Desuner obudził się. O dziwo, bez twarzy. "Kąpiel" w morzu Protodermis zmieniła jego naturalne kolory grawitacji na biały, czarny i szary. Udało mu się dopłynąć do lądu (którym był Południowy Kontynent). Schował się w jaskiniach, by nikomu się nie pokazywać. Po dłuższych rozmyślaniach, postanowił zostać najemnikiem. Z taką twarzą nie czekał długo na zlecenia.

Uzbrojenie i wyposażenie Edytuj

Desuner jest wyposażony w Dwururkę strzelającą kulami z Protodermis oraz w potężne pazury. Na plecach ma wirnik popychający go do przodu, a w stopach małe silniczki mogące unieść go w górę na nieznaczną wysokość. Gdy zakłada zbroję, wirnik chowa się, a na jego miejscu pojawia się miotacz kul Zamor. Pazury wydłużają się, na ciele wyrastają metalowe ochraniacze, a na prawym ramieniu ostrze. Korzysta również z broni upuszczonej przez wrogów.

TriviaEdytuj

  • Flagowy cios Desunera to kopnięcie "z partyzanta" z włączonymi silniczkami na stopach.

Twórca Edytuj