Fanclub Bionicle Wiki
Advertisement

Dliox jest to Toa roślinności i członkiem bestii.

Biografia[]

Dilox
Brak-grafiki-ala'-Hetrox.jpg
imię Dilox
pseudonim Łowca
maska Zahtt w kształcie Hau
żywioł roślinność
broń ekwipunek łowiecki
praca/zadania różne, głównie polowania
miejsce pobytu nieznane
status prawdopodobnie martwy

Nie wiadomo zbyt wiele o Diloxie. Wiadomo jedynie, że brał udział w misjach mających zaprowadzić porządek podczas Poślizgu Czasu. Za wyjątkowe manewry został przyjęty do zakonu Mata Nui i nie wyczyszczono mu pamięci. Później kierował jakąś misją OoMN związaną z osłabieniem DH tak aby nie mogła wyruszyć z misją zniszczenia Daxii. Został jednak złapany i wysłany do Laboratorium 74. Tam razem z innymi wraz z innymi został zmutowany, a potem uwolniony. Potem został członkiem Drapieżców. Później brał udział w zdobyciu nowych broni dla GoP. Po ataku bestii i ponownym wypłynięciu na pokładzie Kegatara walczył z bestią pod wodą i gdyby nie Pestros prawdopodobnie tak jak inni zginąłby. Później walczył z Primalem na wyspie-skarbcu duchów Nynrah. Po przypłynięciu na Xie walczył z Vanisherwem i wpadł do portalu, w którym spadł z kilfu. Prawdopodobnie zginął, ale jego los jest dokładniej nie znany.

Cechy i umiejętności[]

Po zmutowaniu uzyskał wyjątkowo wyostrzone zmysły. Uzyskał również instynkt łowiecki. Posiada niezwykłe umiejętności w tropieniu i polowaniu na zwierzęta... i na inne rasy. Mimo tego jest opanowany, zdyscyplinowany i cierpliwy, oraz najbardziej honorowym członkiem drapieżców. Jest doskonałym strategiem i wie jak ważne jest odpowiednie wyszkolenie, dzięki czemu często jest generałem oddziałów GoP.

Uzbrojenie[]

Dilox używa pazurów zamontowanych na przedramieniach. Posiada również duży arsenał myśliwski, jak siatki, liny, lub paralizatory. Poza tym ma również potężną rozkładaną włócznie, ale nikt nie wie skąd ją ma. Prawdopodobnie była to jego pierwsza broń.

twórca[]

HETROX 23<