FANDOM

Będziemy żyć po kraniec świata, kochana...

~ Drem

Drem
Toa
Imię Drem
Maska Rode
Rasa Toa
Płeć Mężczyzna
Żywioł Grawitacja
Broń Nieznane
Theme Hunter- Arges

Drem był Toa grawitacji

BiografiaEdytuj

Drem mieszkał na Artas Nui, gdzie pracował na linii montażowej w fabryce Vrexa. Swoje wolne chwile spędzał w wodnej części miasta z Ga-Matoranką Silrif. Przeżył i udzielał się w takich momentach jak najazd piratów i atak robotów pod dowództwem Tanith. Zawsze chętnie pomagał w odbudowie miasta. Podsumowując prowadził zwyczajne życie Matoranina.

Do czasu, kiedy jego towarzyszka zachorowała na dziwną chorobę. Żaden z lekarzy na całej wyspie nie był w stanie jej pomóc, więc wyruszył w podróż. Przemierzył Wszechświat Matoran wzdłuż i wszerz, aż zdobył informacje o możliwości wyleczenia Silrif. W trakcie tej tułaczki przemienił się w Toa. Zabrał Matorankę wody z rodzinnej wyspy na Północny Kontynent, a konkretniej Półwysep Tren Krom, gdzie znajdowało się jedyne lekarstwo. Tam, na wzgórzu, wybudował dom, gdzie opiekował się ukochaną. Eksperymenty nad lekarstwem doprowadziły do wyniszczenia jego organizmu, co zmusiło go do wymiany większości elementów na mechaniczne, stał się praktycznie nieśmiertelny. Niestety, pomimo największych bezpiecznych dawek i wszelkiej pomocy Silrif zmarła. A on żył dalej…

Drem popadł w chorobę- trauma po utracie najbliższej osoby doprowadziła do załamania i zamknięcia się w sobie Toa grawitacji.

Niczym duch snuł się po okolicznych terenach i mordował każdego, kogo napotkał, na najgorsze możliwe sposoby i łamiąc wszystkie zasady Kodeksu. Niegdyś malutki domek na wzgórzu przebudował w kamienną twierdzę otoczoną murami i palisadą. Zaczęły powstawać o nim opowiadania i przesądy rodem z najmroczniejszych koszmarów.

Ostatecznie grupa Matoran z pobliskiej wioski postanowiła zabić „potwora”. Jednak wszystkie próby spełzły na panewce. Wszystkie, prócz jednej- wrak Toa złapano, zamknięto w metalowej trumnie i zaspawano. Tak Drem przeleżał uśpiony tysiące lat, przenoszony w pojemniku z miejsca na miejsce, dopóki nie wylądował na Spherus Magna. Trumna sprzedana została kolekcjonerowi na targu. Ten, ciekaw skarbów ukrytych w skorupie otworzył ją. Drem zamordował go i uciekł w ciemność dżungli Bota Magna…

Charakter i umiejętnościEdytuj

Jako Matoranin Drem podchodził do życia z radością. W złych chwilach świadomość, że ktoś na niego zawsze będzie czekał podnosiła go na duchu i utrzymywała wolę walki. Tą osobą była Silrif. Wszystko zmieniło się, gdy ta zachorowała. Stał się zimny i był zdolny do wszystkiego, by uzdrowić ukochaną.

Po śmierci Matoranki Drem zapadł w chorobę psychiczną. Obudziła się w nim chęć mordu i zemsty za to, że nikt nie był jej w stanie pomóc. Najbardziej obwiniał Mata Nui o to, że przeznaczył mu wieczny smutek. Pragnął własnej śmierci, jednak nie był w stanie się zabić. Wiele ran odniesionych w czasie podróży i prace nad lekarstwem zmusiły go do całkowitej mechanizacji. Skorzystał z najnowszej technologii- samoregenerujacy się metal, umysł i pamięć znajdująca się w „chmurze”, poza ciałem. Błogosławieństwo pomocne w poszukiwaniach stało się przekleństwem szaleńca.

Nie wiadomo, co działo się z nim podczas przebywania w stalowej trumnie i po ucieczce.

Informacje o MOCuEdytuj

(na razie brak)

AutorEdytuj

Hiosh