Fanclub Bionicle Wiki
Advertisement

puff

Czyli... nie dotrzymasz swojego postanowienia dotyczącego skończenia FFa w tym miesiącu? Tym samym przyznając nam rację? Cóż, jak chcesz :( Voxovan 13:33, lip 12, 2015 (UTC)

"Nie będę robił czegoś, czego chce taki zjeb" Jigglypuff.png Voxovan 13:40, lip 12, 2015 (UTC)

Myślisz, że pamiętam dokładnie, co to było? Jigglypuff.png ~ Tene

Szybko poszło, co? ~ Tene

Ok, bro :l ~ TheSpawn.

Tak, czemu nie Voxovan 19:16, lis 21, 2015 (UTC)

Dobra robota Muge ;v W sumie to mogę cię odbanować, ban zrobił swoje :) Voxovan 19:48, lis 21, 2015 (UTC)

Nie, i jak widać wszystkim, bo nikogo na nim nie ma. TheSpawn.

Używasz barwników? Bo jak dla mnie są meh i podstawowe zbroje wyglądają lepiej :v Akuumo 17:25, cze 3, 2016 (UTC)

Ale podpisać się mogłeś lamo. Lol, mój kolega też tak znołlajfił. A ja mam wyruszać do Dun Tynne, wolę się DELEKTOWAĆ, jak ty drugim sezonem Daredevila. Nołlajfie. :v Akuumo 17:32, cze 4, 2016 (UTC)

Btw https://www.youtube.com/watch?v=pQHsmiFJqJc Akuumo 17:38, cze 4, 2016 (UTC)

Wybacz, że podlinkowałem ci filmik w ciekawy sposób przedstawiający fabułę dodatku, straszny ja. I heh, przynajmniej nie przeszedłem już fabuły Krwi, nołlajfie Akuumo 17:59, cze 4, 2016 (UTC)

Ok. Robiłeś questy z krwawiącym drzewem i odwarem z grzybów? Akuumo 18:35, cze 4, 2016 (UTC)

Z opisu rzeczywiście bezużyteczny, bo mam mnóstwo mutagenów. I w ogóle, obczaj mutację Euforia, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. I zrób te questy. Oba. Tu rozpoczniesz ten z grzybami A finałowy boss był DEEEEEJM. Dobrze, że znalazłem tego OP builda na YT heh. Akuumo 15:06, cze 5, 2016 (UTC)

Najlepsze. I to, które prowadziło do zaruchania ( ͡° ͜ʖ ͡°) Akuumo 15:39, cze 5, 2016 (UTC)

Nie doczytałem Knightfall całego, a to co czytałem było dość dawno, ale to bycie "wrakiem człowieka" może mieć coś wspólnego z wydarzeniami z Batman: Venom. Kani--Nui 22:11, cze 5, 2016 (UTC)

Nie, to na pewno rodzice. Akuumo 09:38, cze 6, 2016 (UTC)

Heh, nawet kiedy jesteś zbanowany na czacie mogę cię doprowadzić do rage'a. Akuumo 11:42, cze 6, 2016 (UTC)

xD Kiedy Muge wyzywa cię od głupich to wiesz, że wygrałeś. I jaką opcję z wiedźmą wybrałeś? I co z Euforią? I jak sprawuje się Aerondight? I w jakiej zbroi chodziłeś? Akuumo 14:29, cze 6, 2016 (UTC)

Beka xD No i pisałeś, że niedługo dokończysz, to się zdecyduj Akuumo 17:33, cze 6, 2016 (UTC)

"Grubciu" xd Podwójna beka. A ty nie odpowiedziałeś na moje pytania odnośnie dodatku Akuumo 08:23, cze 7, 2016 (UTC)

xD Nie, najpierw odpowiedz na moje pytania, które padły wcześniej Akuumo 13:22, cze 7, 2016 (UTC)

"bejedsza i tak nikt tego nie czyta, lel" Nie muszę tego czytać, by to zobaczyć. TheSpawn.

Jak już usuwasz FFa zrób to przy jednej, a nie kilku edycjach. Nabijaczu >:l Voxovan 15:15, cze 12, 2016 (UTC)

Wiem, widziałem na streamie, będą nowe zdolności kart ;_; Nowe mechaniki ;_; TRYB FABULARNY Z WYBORAMI MORALNYMI ;_; I zamknięta beta, do której zapisy padły, serwery CDPR znowu rządzą Akuumo 19:37, cze 13, 2016 (UTC)

Tite-troll. TheSpawn.

Poza tym, że Shrift Ishidy to bullshit i jeszcze jest tak bezużyteczny? W sumie nie.

Było, było. Już wcześniej o tym wspominali.

Red Hood w gruncie rzeczy nie ma zbyt dobrych serii solowych czy drużynowych - niezłe było Batman: Under The Hood, Red Hood: The Lost Days nie czytałem (ale pisał to Judd Winnick, więc chyba nie powinno być tragiczne), potem chyba przewijał się w Batmanie podczas runu Morrisona jako antagonista (ale ten okres znam bardzo słabo). Jego dwie późniejsze serie z New 52 (Red Hood and the Outlaws, Red Hood/Arsenal) to komiksy w najlepszym razie przeciętne. Jego seria z Rebirth jeszcze nie wystartowała, ale po raz trzeci dostaje ją Lobdell, więc pewnie znów będzie syf. Kani--Nui 14:39, cze 28, 2016 (UTC)

Update: z ciekawości doczytałem Red Hood: The Lost Days - jest naprawdę ok, mniej więcej na poziomie Under The Hood. Kani--Nui 16:41, cze 28, 2016 (UTC)

W sumie jakbyś kiedyś chciał pogadać o gwincie, moglibyśmy się spiknąć na czacie EB. I obczaj ten deck builder na gwentdb xO Akuumo 08:14, lip 1, 2016 (UTC)

:/ Co? Co to ma wspólnego? I lol, randomowa emotka na dziś Akuumo 11:45, lip 3, 2016 (UTC)

Wtf, czemu z orgazmowania się razem ze mną przeszedłeś do "wyśmiewania się" z mojego orgazmowania? Akuumo 19:40, lip 3, 2016 (UTC)

No ok ;o Akuumo 20:05, lip 3, 2016 (UTC)

Kupuj Overwatcha Voxovan 15:18, lip 17, 2016 (UTC)

Żebym miał z kim grać. Voxovan 17:08, lip 17, 2016 (UTC)

>Implikujesz, że w Smajty nie będziesz lamić

Chyba właśnie na odwrót :l Ale cóż, jak chcesz. I dzięki, że wolisz Darkiego ode mnie >:( Voxovan 17:16, lip 17, 2016 (UTC)

No właśnie zastanawiałem się czy nie wziąć udziału, ale pewnie znowu wygrają jakieś mośki z BZP ;_; Chociaż jednemu losowemu uczestnikowi też mają dać artbook, więc może warto... A ty możesz zgłosić Demeda. Voxovan 09:22, lip 24, 2016 (UTC)

Ten Spawn nie ma żadnej ustalonej daty. Dalej jest w "fazie tworzenia". TheSpawn.

WIELKIE KURWA DZIĘKI, przez to, że ty, Kani i Kuumo oglądaliście non-stop jakieś zjebane seriale na moim koncie na netflixie, wykryło, że już wcześniej korzystaliście z darmowego okresu i ZABLOKOWALI MI JE. Żeruj sobie na kimś innym. Voxovan 17:15, sie 5, 2016 (UTC)

Tere też mi dał passy w marcu a jakoś nie żerowałem na jego koncie (i tak samo Tene z moim (chyba że o czymś nie wiem lol)). I Kuumo już opierdoliłem na czacie, a Kani to, cóż, Kani, pewnie i tak by nie zauważył. Voxovan 21:20, sie 5, 2016 (UTC)

Nie korzystałem z darmowego miesiąca Kuumo :l Voxovan 10:31, sie 6, 2016 (UTC)

Nope. Voxovan 12:30, sie 6, 2016 (UTC)

Nie, nie jestem z siebie dumny, ale cóż, bywa. A co do tego, problemu, też go mam, niestety, ale nie jest to problem wszystkich, bo chociażby Zivo tego nie miał. Niestety nie wiem co z tym zrobić. - Tene

Problem rozwiązany. Skopiuj sobie moje global.css, powinno zadziałać. ~ Tene

http://community.wikia.com/wiki/User:Kr%C4%99tacz/global.css Prosz ~ Tene

XDDD Właśnie chciałem o tym pisać. Tituś się nie postarał ~ Tene

Kuumo jest ciekawy, jak tam wrażenia po zabijaniu serwerów. ~ Tene

Żebyś mu odpowiedział, mistrzu dedukcji. ~ Tene

Bo powody. ~ Tene

No to może odpowiesz, hm? Czy może tym razem też uciekniesz jak od wszystkich innych problemów ? Kappa Akuumo 18:49, wrz 28, 2016 (UTC)

Czemu skille dowódców to kpina? I te "ruchome obrazki" to karty premium ty n00bie latest?cb=20150912092650&path-prefix=pl A co myślisz o heretyckim dobieraniu kart po rundach? I zmianie klasyfikacji z jednostek, postaci i bohaterów na karty brązowe, srebrne i złote? Akuumo 11:21, wrz 29, 2016 (UTC)

Well dobieranie po 1 rundzie spoko, po 2 to już fuksiarski win. I jeśli zostawią taki lub częściowy dobór, muszą zbalansować skille frakcji i liderów. +2 do złotych kard u Północnych to trochę lipnie. Ajyyymo

Oh God Futures End, trzymaj się od tego gówna z daleka Akuumo 19:00, paź 17, 2016 (UTC)

Tak jak wspomniał Kuumo, Futures End to straszny clusterfuck. Jego kanoniczność jest moim zdaniem taka sama, jak Batman Beyond - to jedna z możliwych przyszłości. Batman Beyond sprzed Rebirth był mocniej osadzony w Futures End (samym Batmanem jest tam Tim Drake, który skoczył o chyba trzydzieści lat do przodu w stosunku do Futures End, zresztą chyba też po to, żeby całe Futures End odkręcić - bez skutku), ale gdzieś po drodze w tej serii wrócił do życia Terry McGinnis (który o ile pamiętam zginął jakoś pod koniec Futures End). W nowej, Rebirthowej serii Batmanem znów jest Terry, więc mamy coś w rodzaju powrotu do kreskówkowego status quo, ale osadzonego w możliwej przyszłości wywodzącej się z Futures End (przez co na przykład Bruce Wayne nie żyje od dawna). Pytania? :v Kani--Nui 19:25, paź 17, 2016 (UTC)

Póki co sezon 3 jest spoko, o niebo lepszy od końcówki trzeciego sezonu. Ale i tak finał pierwszego sezonu i cały drugi rządzą. Akuumo 14:25, paź 19, 2016 (UTC)

Oglądam. Sezon 4 jest w porządku, tak jak wspomniał Kuumo, znacznie podniósł poziom. Ghost Rider nie jest zły, ale na razie mało wiemy ile jest w nim elementów z Blaze'a, a ile z Reyesa. Aktor mnie nie irytuje, relacja z bratem jest na miejscu, postać jest ok. Czy warto zaczynać serial dla samego Ghost Ridera? Możesz spróbować, ale nie wiem, czy Cię to usatysfakcjonuje - mimo wszystko jest tu sporo kontynuacji wątków SHIELD i Inhumans, a Quake (która jakby łączy wątki SHIELD i Ghost Ridera) jest trochę upierdliwa. Polecam przekonać się samemu. Kani--Nui 15:39, paź 19, 2016 (UTC)

Zwiastun i plakat były ok. Na razie film nie wygląda bardzo źle, ale nie mam jakichś wielkich oczekiwań. Na tle swoich poprzedników to może być najlepszy solowy film o Loganie, ale co to za osiągnięcie? Kani--Nui 19:18, paź 20, 2016 (UTC)

MASZ KLUCZ? MASZ? NO MASZ? Akuumo 17:17, paź 25, 2016 (UTC)

Ostatecznie mogę użyczyć ci konto i guess :v Akuumo 19:37, paź 25, 2016 (UTC)

Space Patrol Luluco. Voxovan 14:08, paź 28, 2016 (UTC)

Dawaj swój login na gogu, będziemy się napierdalać Akuumo 14:40, paź 29, 2016 (UTC)

Nah, wbiłem tylko 2 lvl Akuumo 18:18, paź 29, 2016 (UTC)

Kiedyś :v Akuumo 21:34, paź 30, 2016 (UTC)

Lol, skąd on wziął tyle jednostek? Ile gniazd potworów? Akuumo 08:33, lis 1, 2016 (UTC)

Nie, ja korzystam w zasadzie wyłącznie z, ekhem, "innych źródeł" :v. Kani--Nui 21:13, lis 3, 2016 (UTC)

"Już wkrótce będę miał nowego ucznia marwel-zjeba. Znacznie młodszego i znacznie potężniejszego." -- Imperator Kani-Nui, 2k16. I napraw swój podpis bo jakbyś nie zauważył to same redlinki. Voxovan 10:50, lis 6, 2016 (UTC)

Byłem, tydzień temu. Bardzo mi się podobał. Kani--Nui 15:33, lis 6, 2016 (UTC)

Jaki ostatni Infinity Stone? Mamy Tesseract, Aether, Orb, Mind Stone z berła Lokiego i teraz Oko Agamotto. Nadal brakuje Soul Stone'a, pewnie dorzucą go w Ragnaroku. Co do villainów, to ja trochę liczę na to, że w kolejnym pojawieniu się Dormammu (najlepiej w formie płonącej głowy) będzie go grał Mikkelsen, bo szkoda byłoby zmarnować tego aktora na takiego Kaecilliusa (chociaż i tak jego przeznaczeniem jest zagrać Dooma, koniec i kropka). Kani--Nui 16:22, lis 6, 2016 (UTC)

Nie czytałem, ale seria z Marvel NOW (z 2014 chyba, pisana przez Ellisa) jest powszechnie chwalona, ta nowa Lemire'a też podobno jest niczego sobie. Kani--Nui 18:59, lis 11, 2016 (UTC)

XD, raczej że miał. Z Marvel Now! (tego pierwszego), zeszyty 1-6 Ellisa, 7-12 możesz sobie odpuścić, no chyba że bardzo chcesz (inny autor, story arc trochę ssał), potem 13-17 Bunna było spoko. No i nowa seria Jeffa Lemire jest zajebista. Akuumo 14:22, lis 12, 2016 (UTC)

To zależy, o jakie "pojebane" ci chodzi. ~ Tene

Wielkie meh. No i widzę, że zrezygnowałeś z milenialnej edycji. TheSpawn.

Nie na mojej warcie >:f No i ciesz się, że poprawiłem ci te zepsute trzy gwiazdki :v Voxovan 21:17, lip 24, 2017 (UTC)

Wydaje mi się, że ty miałeś, ale żebym też ja miał xd TheSpawn.

Well dzięki że dałeś znać i guess, staram się wchodzić na EB od czasu do czasu ale po tym jak ostatnio nic tam się nie działo to nie sprawdzałem, i widać jak to się skończyło :| Voxovan 20:37, sie 6, 2017 (UTC)

Advertisement