FANDOM

Endarr jest młodym Toa Lodu, najemnikiem.

Endarr
Toa
Endarr1
Imię Endarr
Maska Kakama
Broń Ostrza Zimy
Żywioł Lód
Organizacja brak
Praca\Zadania Najemnik
Status Żyje, podróżuje
Miejsce pobytu Nieznane

BiografiaEdytuj

Endarr pochodzi z Metru Nui, był tam twórcą Kanoka i amatorskim zawodnikiem Akilini. W nieznanych okolicznościach zdobył Kamień Toa i stał się Toa Lodu. Stwierdził, że chciałby zobaczyć kawałek świata i przeżyć jakąś przygodę. Przez jakiś czas mieszkał i trenował na Reen Ascan, ale stwierdził że nie odpowiada mu stacjonarna praca Wojownika Ascan. Zaczął brać drobne prace najemnicze, głównie zastraszanie zadłużonych, jakieś mniejsze eskorty. Starał się zachować neutralność i nie brał zleceń od dużych organizacji takich jak Zakon Mata Nui lub Bractwo Makuta. Był wolnym strzelcem, mieszkał tam gdzie mógł chwilowo zarobić. Przy sobie nosił tyle ile musiał, część rozdawał, część składował.

CDN.

Endarr jest młodym, wesołym Toa. Stosuje się (a przynajmniej stara się stosować) do Kodeksu, zazwyczaj działa po stronie dobra. Jest optymistą, rozpiera go entuzjazm. Łatwo się zaprzyjaźnia.

W walce Endarr jest bardzo gwałtowny i nieprzewidywalny, używa żywiołu Lodu na dosyć wysokim poziomie. Jest szybki i zwinny, co rekompensuje mu niewielką siłę. 

Broń i wyposażenieEdytuj

Endarr używa w walce dwóch Ostrzy Zimy - średniej długości mieczy przewodzących (i być może wzmacniających) jego żywioł Lodu. Sporadycznie używa również dwóch pistoletów S-33. Oprócz tego nosi Kanohi Kakama - Maskę Szybkości.

Styl walkiEdytuj

TwórcaEdytuj

Kani--Nui

SoundtrackEdytuj

Anti-Flag - Broken Bones

Informacje o MoCuEdytuj

MoC Endarra został zbudowany w połowie 2012 roku. Liczy 50 części (doliczając pistolety 70). W tułowiu ma mechanizm pozwalajacy na ruchy rąk.