FANDOM

Fahryonn to matoranin ognia i ciemności (wyjaśnienie niżej), władca matoran.

Historia Fahryonna jest dosyć trudna i zagmatwana. Wiadomo tylko, że jest on ofiarą jednego z brutalnych eksperymentów Vezona. Za pomocą Włóczni Fuzji połączony został matoranin ognia i matoranin ciemności. Matoranin ciemności był martwy, toteż Fahryonn nie ma problemu z rozdwojeniem jaźni, kontrolowan
DSC00422

Fahryonn.

iem ciała, czy temu podobymi anomaliami. Połączone zostały nie tylko ciała, ale i maski matoran, Kakama i Miru.

Fahryonn niewiele pamięta ze swojej przeszłości, ostatnie jego wspomnienia dotyczą eksperymentów. Mimo cierpień, Fahryonn nie narzeka na zmiany, gdyż dzięki nim osiągnął status najpotężniejszego matoranina na świecie. Jest dosyć wysoki jak na metru-matoranina, dodatkowo.. jest jedynym na świecie matoraninem, którego maska jest aktywna..! Fahryonn również sam posiada moce - moc ciemności i moc ognia - jednak dość ograniczone.

Jest idealnym władcą. Sprawiedliwy, wyrozumiały i umie znaleźć wyjście z każdej opresji. Udało mu się nauczyć matoran walki, zainspirowała go historia matoran z Voya Nui. Umie zarządzać armią oraz zasobami. Sam również uczestniczy w bitwach, które najczęściej prowadzone są ze zbuntowanymi Skakdi oraz dzikimi hordami Rahi.
DSC00420

Zbliżenie na głowę Fahryonna i jego maskę - Kakamiru

Fahryonn posiada Potężny Miecz Ognia, jeden z najcenniejszych artefaktów historii matoran (istnieje również min. Potężny Miecz Wody, w jego posiadaniu jest Gahloyin, ga-matoranka, doradczyni Fahryonna). Sam ujeżdża ogromnego, zmutowanego bohroka. Jak Fahryonn go znalazł, nie wiadomo.

Charakter - Odważny, rozsądny, wyrozumiały. Umie rozwiązywać problemy dotyczące ludu matoran. Porywczy w walce, ale rozsądnie opracowuje swoje taktyki.

Wygląd - Czarno - Czerwony. Grubo uzbrojony, wysoki.

Broń - Potężny Miecz Ognia, Kanohi Kakamiru, zmutowany bohrok.

Moce - Słaba moc ognia (ale wzmacniana Potężnym Mieczem Ognia), słaba moc ciemności, niezwykła szybkość, lewitacja.

Informacje o budowie - posiada 3 maski, Kakama, Miru, oraz Jutlin (jako naramiennik). Ręce, niestety, łatwo mu odpadają. P
DSC00419

Fahryonn na swoim bohroku.

DSC00423

Bohrok, na którym jeździ Fahryonn, jest dosyć ciekawą istotą.

owodem są kulki, które już fabrycznie słabo trzymają części.