FANDOM

Flarus
Toa
Toa Hordika Flarus
Imię Flarus
Maska Hau (połączona z jego twarzą)
Broń Ognisty Topór (dawniej),Szpony z Protostali, Płomienna Ręka, Wyrzutnia Dysków Kanoka i Miotacz Rhothuka
Żywioł Ogień
Organizacja Pogromcy Mroku
Praca\Zadania Zniszczenie Mrocznych Łowców
Status Żyje (zmieniony w Hordika
Miejsce pobytu Spherus Magna

HistoriaEdytuj

Wszechświat MatoranEdytuj

Flarus był zwykłym Ta-Matoraninem z Metru Nui. Został Toa dzięki pomocy nieznanego Toa Lodu, który go obronił przed Mrocznym Łowcą. Toa ten zginął, ale zdążył dać Flarusowi Kamień Toa. Flarus walczył z Kanohi Dragonem i należał do Armii Toa podczas wojny z Mrocznymi Łowcami. Dzięki zdobytemu doświadczeniu pomagał młodym Toa i chronił Matoran. Jakiś czas przed Wielkim Kataklizmem popłynął na Północny Kontynent, bo mały oddział młodzików bez doświadczenia został schwytany przez Mrocznych Łowców. Niestety przybył za póżno - wszyscy zostali zmutowani. Flarus długo się obwiniał za to, wrócił wkrótce do Metru Nui, ale zdziwił się, kiedy je zobaczył. Było całe w sieciach, a po ulicach biegały mutanty. Flarus wpadł wtedy w zasadzkę Visoraków i został Hordika. Uważał, że ta postać to pokuta za jego błędy, przez jakiś czas jego umysł walczył z Hordika i go pokonał - nie dał się zmienić w bestię. Toa Ognia odszedł z Metru Nui i obrał sobie za misje zwalczanie Mrocznych Łowców, jego nienawiść do nich wzrosła do niewyobrażalnych granic, częściowo z powodu Jadu Hordika. Flarus obiecał sobie, że nie pozwoli, by żaden Toa ani Matoranin nie został skrzywdzony przez Mrocznych Łowców. Przez cały czas, aż do śmierci Teridaksa, walczył z nimi i przeszkadzał im w ich planach.

Spherus MagnaEdytuj

Flarus po wielu zmaganiach z Mrocznymi Łowcami zrozumiał, że sam nie da rady. Założył organizację Pogromcy Mroku, do której się przyłączyli trzej młodzi Toa: Zarian - Toa Żelaza ze swoim Ironem, Onus - Toa Ziemi i Kaia - Toa Wody. Flarus razem z nimi zwalcza Mrocznych Łowców.

Cechy CharakteruEdytuj

Flarus był odważny, porywczy i honorowy.Kiedy został Toa był wzorem dowódcy, zawsze pomagał rekrutom w opanowaniu mocy, każdą decyzje zawsze przemyślał i zawsze wybierał najlepszą. Po zmutowaniu młodzików przez Mrocznych Łowców załamał się bo czuł się za nic odpowiedzialny, kiedy został Hordika nie przejoł się tym wcale bo mówił że pokutuje za swoje błędy. Kiedy założył Pogromców Mroku uczył ich jak być dobrym Toa. I dzięki swojemu doświadczeniu zmienił ich w prawdziwych Toa.

Styl WalkiEdytuj

Styl walki Flarusa był stylem adaptacyjnym, polegał na uczeniu się na błedach i wypatrywaniu słabości przeciwnika dzięki czemu nigdy nie przegrywał.

Uzbrojenie i MoceEdytuj

Flarus jako Toa posiadał Ognisty Topór.Jako Hordika posiada Szpony z Protostali,Płomienną Ręke oraz Wyrzutnie Dysków Kanoka i Miotacz Rhothuka.

CiekawostkiEdytuj

-Flarus całkowicie oparł się Jadowi Hordika i zachował świadomość.

Informacje o MOCuEdytuj

Toa Hordika Flarus ma 127 części. Został zbudowany w 2013r

AutorEdytuj

Zarian-213