FANDOM

DSC08168

Wykorzystanie i opisEdytuj

Fueriany są wykorzystywane głównie do transportu. Mogą zabrac na raz tylko jedną osobę i dośc niedużą ilośc ekwipunku. Mają za to bardzo wytrzymały i lekki pancerz. Podstawowa wersja pojazdu nie zawiera żadnej broni, jednak wersje bojowe mogą byc uzbrojne w wyrzutnie rakiet przyczepione po bokach pojazdu oraz w kilka rodzajów działek. Fueriany mają napęd na cztery koła a ich opony są wyjątkowo wytrzymałe- praktycznie nigdy się nie dziurawią. Ciekawą ich właściwością jest przód pojazdu- nie ma on zderzaka, tylko płaskie, ostre ostrze, kończące się niewiele ponad linią podoża. Jest zazwyczaj wykorzystywane do ścinania traw lub pojedyńczych, młodych drzewek stojących na drodzę, chociaż nie brakowało nikonwencjonalnych zastosowań tej częsci pojazdu... Sam napęd to największa zaleta Fuerianów. Może rozwinąc bardzo dużą prędkośc, ponad to ma 2 rodzaje dodatkowego napędu- potężny dopalacz zamontowany na środku i dwa mniejsze napędy umieszczone po bokach (wszystko zamieszczone z tyłu Fuerianu).

Znane maszynyEdytuj

Informacje o M.o.C.'uEdytuj

Fuerian został zbudowany w Marcu 2010 roku. Liczy 112 części. Posiada Instrukcję budowy.

TwórcaEdytuj

Vezok999 15:52, sie 28, 2010 (UTC)