FANDOM

Fyrja
Fyrja2
Skakdi
Imię Fyrja
Rasa Skakdi
Płeć Kobieta
Moce Wzrok zamrażający
Żywioł Kamień
Broń Dwa ostrza
Fyrja to Skakdi Kamienia z Artas Nui, dawna czempionka areny na wyspie Zakaz.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

W młodości, Fyrja walczyła dla sportu na jednej z aren na Zakazie, szybko stając się ulubienicą publiczności. Kiedy ojczyznę Skakdi pochłonęły wojny domowe, Fyrja dołączyła do sił zbrojnych jednego z Zakaziańskich watażków. Choć była to dla niej świetna okazja na wypróbowanie swoich zdolności bojowych, wojowniczka nie czuła się dobrze w armii, gdyż wolała walczyć dla sportu, nie dla zabijania. Kiedy tylko nadarzyła się ku temu okazja, opuściła Zakaz.

Artas NuiEdytuj

Jakiś czas potem, Fyrja dotarła na wyspę-miasto Artas Nui, gdzie zaczęła organizować widowiskowe walki w jednym z barów w biedniejszej dzielnicy, noszącym nazwę Jednonogi Husi. Owa forma rozrywki szybko zyskała popularność i wkrótce potem inne lokale podchwyciły ten pomysł. Początkowo Fyrja sama walczyła z dobranymi przeciwnikami, lecz z czasem zaczęła również rekrutować innych zawodników, by toczyli oni ze sobą pojedynki.

Któregoś dnia, Skakdi Kamienia zauważyła w barze Toa Voxa. Widząc w nim szansę na przyciągnięcie kolejnych rzeszy widzów, jako że w pojedynkach nigdy przedtem nie walczył żaden Toa, zaproponowała mu wzięcie udziału w starciach. Niedawno przybyły na wyspę i potrzebujący pieniędzy Vox zgodził się. Po odbyciu szkolenia u Fyrji, pojedynkował się przez kolejnych kilka lat na ringu w barze, dopóki z nich nie zrezygnował, na krótko przed zajęciem wyspy przez drony.

W trakcie wojny z dronami, Fyrja dołączyła do rebelii. Po zakończeniu starć, ponownie zajęła się organizowaniem walk.

Fyrja jest silną i utalentowaną wojowniczką, mającą za sobą wieloletnie doświadczenie w walce, zdobyte jeszcze w trakcie jej życia na Zakazie.

Jako Skakdi Kamienia, może używać mocy żywiołu Kamienia, ale tylko w kooperacji z innym Skakdi. Ponadto posiada zamrażający wzrok.

UzbrojenieEdytuj

Bronią Fyrji są dwa ostrze, pochodzące jeszcze z czasów jej walk na arenie na Zakazie.

Informacje o MOCuEdytuj

Fyrja została zbudowana w maju 2018 roku. Liczy 191 części.

Zobacz też:Edytuj

AutorEdytuj

Voxovan