FANDOM

Groblar jest Gubari mieszkającym na terenie Gór Rdzawych.

Groblar

Groblar 5

Imię Groblar
Rasa Gubari
Broń Żelazna Maczuga, Wielki Sztylet Protostalowy.
Zdolności Nieznane
Organizacja Brak
Praca\Zadania Dawniej obrona Matoran, obecnie rabunki
Status Żyje
Miejsce pobytu Północny Kontynent, Góry Rdzawe

HistoriaEdytuj

Groblar od początków swojego istnienia zamieszkiwał skute lodem Góry Rdzawe na Zachodzie Północnego Kontynentu. Miał tam wlasną jaskinię, w której żył razem z kilkoma przedstawicielami swojego gatunku. Grupa utrzymywała się przede wszystkim z ataków na podążające tutejszym szlakiem karawany lub przechodnych podróżników. Mało kto dawał radę uciec przed ich atakiem, nie mówiąc już o wygranej. Mimo to, Groblar i reszta przedstawicieli jego rasy żadko zabijali przechodnych i zawsze starali się potraktować ich łagodnie. Najczęściej ogłuszonych (i okradzionych) znosili na podnóża gór. Wszelkie łupy były dzielone równo pomiędzy wspólników, którzy brali udział w ataku- zazwyczaj na raz atakowało ich 2-3, choć były i wypady pojedyńcze, jak i całą grupą. W ten sposób Groblar powiększając wspólny majątek, tworząc sobie coraz to lepsze warunki do życia, polując na Rahi i grabiąc kolejnych podróżujących żył przez następne wiele lat.

Groblar jest potężnie zbudowany, nawet jak na przedstawiciela swojej rasy. Wzrostem dorównuje dwójce Toa, chociaż zazwyczaj chodzi schylony, przez co sprawia wrażenie niższego i tęższego. Masa jego ciała jest prawie tak ogromna, jak siła jego mięśni. Groblar jest przystosowany do swojego środowiska- przez swoje białe barwy trudno dostrzec go na tle ośnieżonych skał. Jego zaletą z pewnościa nie jest zwinnoś- ociężały i masywny stawia on na siłę. Mimo to, jego silne kończyny umożliwiają mu krótki, ale dość szybki bieg. Potrafi mówić w jezyku Matoran, chcoaż czasmi uzupełnia go słowami z własnego dialektu i zdarza mu sie popełniać błędy.

UzbrojenieEdytuj

Groblar nosi na sobie szczelny, ciężki i diabelnie skuteczny pancerz. Jest on przez to nieczuły na większość ataków. Jego bronią jest Żelazna Maczuga, na stale połączona z jego prawą ręką (nie znamy okoliczności jej dostania) oraz Wielki Sztylet Protostalowy, który dawniej był klingą szabli jednego z wojowników.

CiekawostkiEdytuj

  • Napisanie artykułu o Groblarze było moją 4-tysiączną edycją na FB.
  • Jest to mój ostatni M.o.C. z 2010 roku.
  • Groblar przełamał trwającą u mnie od trzech tygodni "depresje twórczą", podczas której nic nie byłem w stanie dobrego zbudować.
  • Jest to pierwszy mock na FB w 2011 roku

Informacje o M.o.C.'uEdytuj

Groblar został stworzony w ostatnim tygodniu grudnia 2010 roku. Liczy 216 części. Posiada instrukcje budowy Vezok999 14:13, sty 17, 2011 (UTC)

TwórcaEdytuj

Vezok999 12:30, sty 2, 2011 (UTC)

Zobacz teżEdytuj