FANDOM

Hukuru
Rahi
Hukuru 1
Nazwa Hukuru
Broń Zęby
Występowanie Wszędzie poza bardzo mroźnymi i skrajnie gorącymi terenami
Status Aktywne

Hukuru są gatunkiem Rahi-żuków żyjących w Wszechświecie Matoran

OpisEdytuj

Hukuru można spotkać niemalże wszędzie- w dżungli, na kamiennyh równinach, w okolicach jezior czy pustyniach. Wyjątkami są tereny, gdzie temperatura jest bardzo niska oraz teeny skrajnie gorące. Hukuru są uniwersalne, jezeli chodzi o odżywianie- jedzą prawie wszystko. Przez Matoran uważane są za szkodniki, szczególnie, kiedy pojawiają się w znacznych ilościach.

Hukuru 2

Hukuru często można spotkać ukryte w norach, pod kamieniami i w innych tego typu miejscach. Jak na owady, są wyjątkowo duże- są wyskości połowy Matoranina. Ich główną i w zasadzie jedyną branią jest paszcza pełna zębów. Siła nacisku szczęk tego Rahi jest wielka i potrafi przegryźć nawet blachę. Hukuru są tez szybikie i mają całkiem twardy pancerz.

Nie są agresywne w stosunku do Matoran i innych istot więkjszych od siebie, o ile nie są przez nie celowo draznione i prowokowane.

Informacje o M.o.C'uEdytuj

Hukuru został zbudowany w listopadzie 2010 roku. Ma sześć odnóży. Liczy 45 części. Został zbudowany jednocześnie z dziewięcioma innymi Rahi, a powstał jako pierwszy z nich. Posiada instrukcję budowy.

Zobacz teżEdytuj

TwórcaEdytuj

Vezok999 13:31, lis 15, 2010 (UTC)