FANDOM

Iras
Toa
Iras
Maska Jutlin
Żywioł Ogień
Broń Włócznia, Miotacza Cordak
Praca/Zadania Nieznane
Miejsce Pobytu Nieznane
Organizacja Toa Ultio
Status Żyje

HistoriaEdytuj

MatoraninEdytuj

Historia Irasa jako Matoranina jest nieznana.Wiadomo tylko, że zamieszkiwał wyspę Irdan Nui i pracował tam jako mistrz masek.

ToaEdytuj

Iras podczas przechadzki po lesie natknął się na dziwny kamień, z którego biło czerwone światło. Ciekawski Matoran postanowił zabrać kamień do wioski, ale w chwili gdy go dotknął przemienił się w wojownika Toa.

Po powrocie do domu zorganizowano huczną uroczystość na cześć Irasa, który zaczął pełnić obowiązki obrońcy wioski. Jego szczęście nie trwało długo, kilka dni po jego przemianie wioska została zaatakowana. Napastnikami byli Rahkshi pod wodzę nieznanego Makuty. Makuta zamordował wielu mieszkańców wioski i stoczył pojedynek z Irasem. Toa pod wpływem gniewu uwolnił Nova Blast i zniszczył nieprzyjaciela wraz z jego armią. Po Makucie pozostała tylko jego maska, którą Iras nosi na twarzy jako trofeum. Niestety, razem z wrogami zabity został inny Toa i grupka Matoran. To wydarzenie na zawsze odmieniło Irasa...

Iras jest nerwowy i niecierpliwy, łatwo wypada z równowagi i daje ponieść się emocjom. Wszystkie problemy rozwiązuje siłą i rzadko zastanawia się nad konsekwencjami swoich działań. Irast to silny i wyjątkowo brutalny Toa, który nie ma litości dla swoich wrogów.

Broń i wyposażenieEdytuj

Bronią Irasa jest jego włócznia i miotacz cordak. Włócznia potrafi przewodzić i wzmacniać moc elementarną właściciela. Maska Irasa to Kanohi Jutlin

AutorEdytuj

--Sideways 15:29, lis 8, 2014 (UTC)