FANDOM

Kaia
Toa
Toa Kaia
Imię Kaia
Maska Kanohi Kaukau(w formie Faxon)
Broń Kosa Wody
Żywioł Woda
Organizacja Pogromcy Mroku
Praca\Zadania Walka z Mrocznymi Łowcami
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

HistoriaEdytuj

Wszechświat MatoranEdytuj

Kaia jest Ga-Matoranką z Artakhi. Kaia była najlepszą pływaczką na Artakhce. Znudziło się jej idealne życie, chciała szukać wyzwań i przygód. Poprosiła Artakhę o pozwolenie na odejście z wyspy. Zgodził się, ale pod jednym warunkiem - musi dać wyczyścić sobie pamięć o Artakhce, żeby nie dowiedzieli się o niej Mroczni Łowcy albo Bractwo Makuta. Kaia się zgodziła i następnego dnia obudziła się na Północnym Kontynencie. Toa Wody całe dnie spędzała podróżując po dzikich częściach wyspy. Pewnego dnia zobaczyła spadającą gwiazdę, która wylądowała niedaleko niej, potem okazało się że to Kamień Toa i dzięki temu zmieniła się w Toa. Później miała wiele przygód, walczyła z rojami Nui-Rama, które napastowały okoliczne wioski, pokonała pewnego Makutę, który chciał zaatakować kontynent Hordą Visoraków. Kaia wracając raz z misji zobaczyła, że jej wioska została doszczętnie zniszczona. Niedaleko leżał jej przyjaciel Ta-Matoranin, który powiedział tylko dwa słowa: Mroczni Łowcy, po tych słowach umarł. Kaia przysiągła, że pomści swoją wioskę i przyjaciela.

Spherus MagnaEdytuj

Kaia zmagała się z Mrocznymi Łowcami, ale nie dawała rady. Parę dni po śmierci Teridaksa spotkała Flarusa, który zaproponował jej dołączenie do Pogromców Mroku. Kaia przyjęła ofertę i razem z Zarianem i Onusem trenowała pod okiem Flarusa.

Cechy CharakteruEdytuj

Kaia była zadziorna, uparta i odważna. Zawsze walczyła w obronie słabszych. Jest naiwna i przyjacielska, przez co jej zespół musiał często ją wyciągać z opresji.

Styl WalkiEdytuj

Styl walki Kai był prosty: atakować wszystkim, co się ma. Jeśli to zawodzi, umie przeanalizować swoje błędy, dostrzec słabości przeciwnika i wykorzystać je.

Uzbrojenie i MoceEdytuj

Kaia dzierżyła Wodną Kosę i miała pełną kontrolę nad żywiołem Wody.

Informacje o MOCuEdytuj

Kaia ma 51 części. Została zbudowana w 2014r. w styczniu.Tułów zaporzyczyłem od Arctici Vox22

AutorEdytuj

Zarian-213