FANDOM

Kistraz jest Matoraninem Ognia i "bratem" Skara.

BiografiaEdytuj

Kistraz i Skar byli wzajemnie od siebie uzależnieni. Nie mają przed sobą żadnych sekretów. A jeszcze mniej skrupułów. Razem prowadzili handel amunicją dla łowców, ale OoMN coś przekombinował z towarem i nie dało się nią strzelać. Kistraz i Skar zostali wtedy zabrani do laboratorium 74. Po uwolnieniu został członkiem bestii. później brał udział w misji zdobycia największych broni duchów Nynrah. Razem z Skarem znaleźli skarbiec po czym zostali uratowani przez Risterio. obecnie jest na Xii i walczy z DH.

Kistraz jest silniejszy i szybszy od swojego brata. Jest również o wiele odważniejszy i pewniejszy siebie od swojego brata, ale nie lubi kłopotów, w które wpakowuje ich jego brat. Jest też ogromnym babiarzem... ale zwykle kończy to się odciśniętą dłonią na policzku. On również po mutacji posiada szkielet z protostali.
Broń Kistraz

broń Kistraza

UzbrojenieEdytuj

Kistraz urzywa dość specyficznej broni. To zbroja nakładana na całą prawą rękę. Posiada niewielki miotacz pocisków zamontowany na ramieniu, oraz miotacz ognia na łokciu. Na przedramieniu sa zamontowane dwa karabiny wielolufowe z ostrzami służącymi w razie potrzeby jako słaba broń biała. Kiedy zbroja nie jest używana składa się tak, ze zajmuje niecały naramiennik.

CytatyEdytuj

  • -"Naprawdę jesteś siostrą, której nigdy nie chciałem."-Kistraz do Skara
  • -"Spoko, jak rozerwiesz mi kręgosłup, kupisz mi nowy!"

TwórcaEdytuj

>HETROX 23<