FANDOM

Lumix to Toa Plazmy. Nosi pseudonim "Killer", który zawdzięcza swojemu talentowi do szybkiego i bezlitosnego pokonywania przeciwników.

Lumix
Toa przed przemianą
Lumix
Imię Lumix
Maska Retro, maska spojrzenia w przeszłość
Broń Plazmowy miecz, Miotacz duchów nynrah z ostrzami po bokach
Żywioł Plazma
Organizacja Grupa z "Kronik nowego Spherus Magna"
Praca\Zadania Różne
Toa po przemianie
Lumix1
Broń Dwa Protostalowe Miecze, Ostre skrzydła, kolczaste nagolenniki
Żywioł Plazma
Praca\Zadania Różne
Status Żyje, aktywny
Miejsce pobytu Różne
Wymowa Lu-miks

BiografiaEdytuj

Lumix w Po-Metru pracował jako rzeźbiarz. Pomimo tego, że lubił swą pracę, bardziej ciągnęło go do Kohlii. Pewnego dnia gdy przywieziono nowe Protodermis do rzeźbienia, gdy odłupał kawałek zobaczył coś błyszczącego. Łupał dalej i dalej aż kamień się rozpadł i jego oczom ukazał się Kamień Toa. Lumix postanowił pójść z nim do Turagi Onewy. Ten poradził mu, aby włożył Kamień do otworu w kuli w świątyni w Po-Metru. Matoranin wedle zaleceń Turagi wszedł ze swym Hydruką, Onuxivem do świątyni, wrzucił kamień i stał się Toa. On zdobył moc zmiennokształtności, a jego Hydruka zyskał moc Ziemi i częściową moc Grawitacji. Posiadł również wielką siłę. Podczas wojny na Bara Magna Lumix użył swej mocy plazmy by roztopić bronie i hełmy batalionu Skakdi. Gdy oni uciekli z krzykiem, on wziął te bronie, stopił je ze sobą, ukształtował dwa ostrza i doczepił je do swojego Miotacza Duchów Nynrah. Po Pięciu latach od pokonania Makuty i śmierci Mata Nui... opowiada o tym, co się wtedy działo FF Akuuma pt. Kule Żywiołów. Po tamtych zdarzeniach z ciekawości wszedł do ciała Mata Nui'ego. Podczas tamtej podróży spotkał Rahi, który go zaatakował. Lumix się potknął i wpadł do jeziora. Jeziora pełnego EP. Gdy wyszedł, czym prędzej wyleciał z robota. Dalsze losy Lumixa opowiadane są przez FF Kroniki Nowego Spherus Magna.

Lumix jest inteligentny i szlachetny, ale niezbyt cierpliwy. Najlepszą jego cechą jest umiejętność rozładowania napięcia. (zwykle robi to wydurniając się). Jednakże wobec wrogów zawsze jest bezlitosny. Umie po mistrzowsku posługiwać się mieczem, gdyż jako Matoranin brał lekcje u Turagi Matau. Jego zdolnością specjalną jest zmiennokształtność.

Siła: 25
 
Zwinność: 30
 
Wytrzymałość: 27
 
Inteligencja: 35

Broń i wyposażenieEdytuj

Jego broniami przed przemianą były miecz i miotacz duchów Nynrah w wersji Makuta. Po przemianie walczy on dwoma Prostostalowymi Mieczami oraz skrzydłami, które nabrały ostrości (na brzegach). Nosi również kolczaste nagolenniki.

Styl walkiEdytuj

Lumix walczy w prosty sposób - z dzikim okrzykiem rzuca się na przeciwnika, a następnie w kółko blokuje ciosy przeciwnika. Gdy ten się zmęczy, Lumix dawniej po prostu wykańczał przeciwnika miotaczem. Teraz również go wykańcza. Ale najpierw topi plazmą jego pancerz, a dopiero wtedy uderza mieczem.

CytatyEdytuj

Wypier*alać!!!

Weź go trzepnij ode mnie... - Suvil do Terneitexa o Lumixie

AutorEdytuj

Vixir, Toa of ice 21:37, lip 5, 2011 (UTC)

PojawieniaEdytuj

Kroniki Ivesta - Cień Nadziei

Kule Żywiołów

Bionicle spółka z o.o. IV (niekanonicznie)

Turniej Fanclubu: Grierix vs. Lumix (niekanonicznie, przegrał)

TriviaEdytuj

  • Jego nazwa pochodzi od nazwy firmy Lumix - część firmy Panasonic zajmująca się wszelkimi aparatami fotograficznymi.

ThemeEdytuj

Nickelback - Hero

Informacje o MoCuEdytuj

Lumix w starej zbroi został zbudowany z około: 40% Bitila, 40% Mata Nui (średni set 2009), 7% Hewkii Mahri (tułów i górna część miecza), 2% Tahu Mistika (łączenia ostrzy z miotaczem) i 1% Radiak (dolna część miecza).

Lumix w nowej zbroi został zbudowany w stylu Inika, posiada 73 części.