FANDOM

Maru
Toa
Maru
Imię Maru
Maska Pakari
Broń Bliźniacze Ostrza
Żywioł Ziemia
Praca\Zadania Informator
Status Żyje

Maru to Toa Ziemi. Uwielbia spokojny tryb życia. Rzadko wyrusza na wyprawy. Całe dnie spędza na łowieniu ryb i spaniu. Jest jednym z najlepszych informatorów. Przychodzi do niego grupa Battlehammer, a nawet Lodowy Książę. To właśnie z nim Maru ma najlepszy kontakt i to właśnie z "Księciem" Toa Ziemi wyruszył na jedną z nielicznych wypraw. Można by nazwać ich przyjaciółmi, choć żaden z nich tego po sobie nie pokazuje.

Zbudował dom z dala od innych wiosek.

MatoraninEdytuj

Podobnie jak teraz, Maru nie lubił pracować. Żył w Wiosce Ziemi, na Ziemnej wyspie. Przez jego lenistwo był ciągle zwalniany z posad. W końcu zatrudnił się u Historyków Wysp Żywiołów, ale będących na Ziemnej wyspie. To właśnie tam matoranin Maru zdobył część wiedzy, którą obecnie posiada. Czytał wiele legend, przypowieści i informacji na temat wszystkiego. Wynikało to poniekąd z jego ciekawskiej natury i pragnienia wiedzy. Podróżował również po innych wyspach, aby tam studiować wiedzę innych "Historyków". Sami "Bibliotekarze", jak na nich wołano, wróżyli mu wielką przyszłość, jako jeden z nich. Maru nie do końca wiedział, czy sam tego chce.

ToaEdytuj

Pewnego razu dostał zadanie znalezienia i dostarczenia Kamienia Toa. Dotknąwszy go przypadkiem, stał się nim. Od tego czasu, porzucił wszystko, na rzecz spokojnego życia informatora.

Początkowo pracował jako Toa do wynajęcia, ale nie lubił zadań i szybko z tego zrezygnował. Mimo wielu ofert pracy, zarówno ze strony Turaga jak i Historyków, odrzucił wszystkie. Planował wykorzystać swoją wiedzę i znaomości do innych celów. Mniej niebezpiecznych. Zbudował swój dom na Ziemnej Wyspie, z dala od wiosek, aby zapewnić sobie pożadaną ciszę i spokój.

Tak żył do czasu pojawienia się Lodowego Księcia i wyprawy z nim, której się podjął. To właśnie wtedy doznał uszczerbku na zdrowiu, przez co kuleje na jedną nogę. Wyprawa miała też i plusy, bo zdobył swoje Bliźniacze Ostrza.

PracaEdytuj

Jest dość znany. Głównie dlatego, że potrafi wszystko załatwić. Zwłaszcza jeśli chodzi o informacje.

Styl walkiEdytuj

Choć Maru spędza całe dnie na nierobieniu niczego to potrafi walczyć. Jego styl opiera się wyłącznie na sile. Dlatego, żeby nie troszczyć się o obronę ma na sobie bardzo mocny i dość intrygujący pancerz.

Po wypadku, zdał sobie sprawę, że przeciwnicy będa skupiać się na jego kontuzjowanej kończynie. Przystosował się do takiej walki i swoją wadę zmienił w zaletę.

BrońEdytuj

Posiada Bliźniacze Ostrza i Pakari - Maskę Siły. Na Ostrzach pojawił się znak Rahkshi.

Zobacz też Edytuj

Galeria:Maru

Trivia Edytuj

Wystąpił w opowieści Droga Łowcy, Czas sojuszy i Wydarzyło się kiedyś

Cytaty Edytuj

  • Gdybyś nie był tak dobrym informatorem, już dawno byś zginął.- Kuhtax do Maru
  • Toa nie różnią się praktycznie niczym od Skakdi. Tyle, że Skakdi za pracę mają płacone w walucie, a Toa w sławie.

SoundtrackEdytuj

http://www.youtube.com/watch?v=MpRe1XDSEpw

Autor Edytuj

El_Rurkins. Lodowy Książę