FANDOM

Merion jest to Toa Grawitacji.

BografiaEdytuj

Melion był jednym z Matoran Grawitacji na Południowym Kontynencie. Był jednym z najlepszych wojowników w swojej wiosce. Jednak podczas silnego trzęsienia ziemi wioska została zniszczona. Ci, którzy jakimś cudem przeżyli rozeszli się na różne strony świata. Merion znalazł niewielką łódkę i wypłynął na północ. Na północnym kontynencie natknął się na kopalnię Onu-Matoran. Doradzili mu by przeszedł przez jeden z ich korytarzy i skrócił sobie drogę. Przechodząc jedna ze ścian się oderwała odsłaniając małą komnatę ze świecącym kryształem w środku. był to gróbjakiegoś Toa i jego kamień Toa. Kiedy Merion wszedł do komnaty ta się zawaliła zdążył jednak dotknąć kamienia i zmienił się w Toa, ratując się mocą grawitacji. Różniej natknął się na Toa Kofo a potem toa precedes. Gdy na nowym Spherus Magma powstali wartownicy został komandosem.

Merion jest poważny i skoncentrowany. posiada świetne zadatki na komandosa. Cały wolny czas z używa na trening. Posiada moc grawitacji.

UzbrojenieEdytuj

Używa Kolco-batu, który rozwija się sam i w pewnym sensie żyje. Używa również dwóch karabinów. Najdziwniejszą jego bronią jest sześć tarczy na jego plecach na mechanicznych ramionach. Używa ich zarówno do ochrony jak i do lotu przewodząc przez nie anty grawitacje.

TwórcaEdytuj

>HETROX 23<