FANDOM

Mitux
Matoranin
MituxTomahawk1
Imię Mitux
Kanohi Kadin(W kształcie Pakari)
Broń/Narzędzia Tomahawk, Blaster, inne
Element Plazma
Organizacja Żadna
Praca/Zadania Naukowiec, Inżynier, Wynalazca
Mitux
Toa
MituxTomahawk13
Kanohi Kadin(W kształcie Pakari)
Broń Szeroki Topór, 2 sztylety
Organizacja Żadna
Praca/Zadania N/A
Miejsce Pobytu Zjednoczona Wioska
Status Żyje

Mitux jest Toa Plazmy mieszkającym na Południowym Kontynencie.

BiografiaEdytuj

MatoraninEdytuj

Mitux początkowo mieszkał na Południowym kontynencie. Jego najlepszym Przyjacielem był Fender. Po ok. 5 tysiącach lat sprowadził się na Metru Nui, razem z Fenderem, który nauczył się tam wykuwać Kanohi. Fender wrócił do domu, a Mitux zamieszkał w Ta-Metru gdzie badał różne substancje i obiekty takie jak Kamienie Świetlne itp. Gdy badał Kamienie Świetlne odkrył, że wydzielają nie tylko Światło, ale też energię, która może służyć jako pożywienie dla Matoran. W wolnym czasie lubił latać na dyskach Kanoka, podróżować szybami i denerwować Vahki. Często podróżował po całym Metru Nui poszukując ciekawych rzeczy do zbadania. Któregoś dnia nie mogąc znieść łagodnie mówiąc niskiego ilorazu inteligencji swoich pobratymców postanowił opuścić Metru Nui, sprzedał wszystko co miał, a za zarobione Widgety kupił tyle Kamieni świetlnych ile mógł (potrzebował ich energii jako pożywiania i do zasilania Łodzi), przestudiował mapę Wszechświata Matoran a, w nocy skonstruował Łódź i wyruszył na Południe. Dopłynął na najmniejszą wyspę we Wszechświecie Matoran - Vatuaz, wyspa była niezamieszkana, a była tam tylko opuszczona Latarnia Morska, w której się zatrzymał. Na wyspie był szczęśliwy bo nie potrzebował niczyjego towarzystwa, a mógł robić wszystko co chciał. Któregoś dnia gdy chciał pobrać energię z Kamienia Świetlnego, jeden z nich okazał się być napełniony Mocą Toa, Mitux wziął go do ręki i zmienił się w Toa.

ToaEdytuj

Mitux jako Toa nie mógł beztrosko żyć na Vatuaz, postanowił wrócić na swój rodzinny Południowy Kontynent. Jako, że nie umiał jeszcze używać mocy maski i nie mieścił się już w swojej łodzi postanowił popłynąć wpław na Daxię, jednak po przepłynięciu ok 0,5 kio złapał go sztorm oraz był zmęczony by dalej płynąć. Sztorm wyrzucił Go przy brzegu Daxii, który był zbyt stromy żeby na niego wejść. Toa ledwo się trzymał, jednak pomógł mu Aredon, wyszkolił go w walce w ręcz oraz nauczył go używać maski. Mitux dotarł Statkiem na Południowy Kontynent, jednak zamiast kilku Wiosek zobaczył otoczone protostalowym murem miasto. Po krótkiej rozmowie z Matoraninem w wieży strażniczej został wpuszczony do środka, od razu chciał sprawdzić czy jego najlepszy przyjaciel żyje. Na szczęście Fender żył i wyjaśnił Mituxowi co się stało z wioskami.

ŁódźEdytuj

Mitux żeby uciec z Metru Nui skonstruował Łódź. Mieści ona tylko jedną osobę, ale z to jest bardzo szybka i
Mitux in boat speed

Mitux Pędzący w swojej Łodzi

zwrotna. Łódź zrobiona jest z lekkiego stopu metali, tak aby łatwo można było ją przenosić przez ląd. Jest zasilana Kamieniami Świetlnymi.

Informacje o MOCachEdytuj

  • Matoranin Mitux został stworzony 13-tego Maja 2012r, ma budowę Matoranina z Mahri-Nui, liczy 49 części z czego z 16 składa się tomahawk.
  • Pierwsza wersja Mituxa jako Toa została zbudowana pod koniec maja 2012r. Ma customową budowę składa się z 73 części + 7 części na ostrze.
  • Pierwszy Mitux na SM powstał 15 grudnia 2012r, ma 75 części, z czego z 11 składają się bronie.
  • Druga wersja Mituxa jako Toa powstała 10 kwietnia 2013r, ma ileś tam części.
  • Najnowsza wersja Mituxa powstała 11 Kwietnia, ma ileś tam części.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas Gali FB 2012 został wybrany najlepszą postacią, dzieląc ten tytuł z Mugetsu. (1)

PojawieniaEdytuj

AutorEdytuj

Mitux447- jak ktoś będzie chciał go użyć w opowiadaniu czy czymś tam to niech pisze.

Zobacz TeżEdytuj