FANDOM

Moral to zmutowany hydruka należący do Drawzera.

Moral
Rahi
DSC06925
Imię Moral
Broń Pazury, Ogon, dwa Miotacze Madu
Własciciel Drawzer
Praca\Zadania Ochrona Moronu
Status Żyje
Miejsce pobytu Moron

HistoriaEdytuj

Moral kiedys był zwykłym Hydruka, jednak pewnego razu zapuścił się za daleko i wpadł do Energetycznego Protodermis. Substancja zmieniła go, i to bardzo. Stał się dużo większy i silniejszy. Po wyjsciu z cieczy spotkał Drawzera, którego polubił z wzajemnością. Od tąd Moral nie opuszcza Toa ziemi, zawsze mu towarzyszy i w razie potrzeby pomaga mu w walce. Kiedy Dotarli na Moron, Moral skutecznie walczył z Rahkshi. Aktualnie razem z Drawzerem i Daro jest główną obroną Moronu.

UzbrojenieEdytuj

Moral po mutacji zyskał ogromną siłę przez co jest bardzo groźny. W walce używa ostrych pazurów a miotacz powietrza na ogonie został zmieniony w inną broń o nieznanych właściwościach. Ponadto Drawzer przymocował do niego dwa miotacze Madu, którymi Moral potrafi celnie strzelać.

TriviaEdytuj

  • Nazwa Moral nie ma nic wspólnego z ang. słowem moral- morał. To czysty przypadek a o znaczeniu słowa dowiedziałem się rok po opublikowaniu Morala.

Informacje o M.O.C.'uEdytuj

Moral został zbudowany w drugiej połowie 2009 roku. Istnieje instrukcja budowy do niego. Liczy 74 częsci.

AutorEdytuj

Vezok999 22:21, mar 19, 2010 (UTC)