FANDOM

Ognisty Rycerz
Matoranin
{{{matoranin_image}}}
Imię Flarion
Maska Kanohi Hau
Broń\Narzędzia Żadna
Element Ogień
Organizacja Brak
Praca\Zadania Kronikarz
Toa
Ognisty Rycerz 8
Maska Kanohi Firus
Broń Anduril,Tarcza Osądu,Lawowe Ostrza
Żywioł Święty Ogień
Organizacja Rycerze(dawniej),Zakon Mata Nui
Praca\Zadania Praca dla Zakonu Mata Nui
Status Żyje
Miejsce pobytu Wszechświat Matoran

HistoriaEdytuj

Ognisty Rycerz był wojownikiem stworzonym przez Wielkie Istoty. Chronił w tajemnicy Wszechświat Matoran przed istotami o zbyt wielkiej sile by kto ktolwiek oprócz nich zdołał je pokonać. Było jeszcze pięciu innych Rycerzy: Wody, Powietrza, Lodu, Ziemi i Kamienia. Byli honorowi, odważni, mądrzy i potężni. To oni stworzyli kodeks, który póżniej został nazwany Kodeksem Toa. To na ich podstawie Artakha stworzył Toa Mata. Ognisty Rycerz walczył z Lodowymi Mutantami, zagrażającymi życiu Matoran i tym samym życiu Wielkiego Ducha. Podczas jednej z misji reszta Rycerzy została wciągnięta w pułapke i zabita przez Titanniusa. Ognisty Rycerz przetrwał tylko dlatego że ochronił go jego Smoczy Strażnik przyjoł cios przeznaczony dla niego, Ognisty Rycerz pokonał Titanniusa który poprzysiągł mu zemstę. Ta walka niestety pozbawiła go tyle mocy że nie mógł dalej żyć, więc przelał swój duch do Andurila. Anduril został potem przeniesiony przez Dłoń Artkahki do krypty pod Metru Nui, gdzie czekał 50 000 lat do czasu gdy pewien żądny przygód Ta-Matoranin nie zabłąkał się w Archiwum, gdzie przypadkiem dostał się do krypty. Matoranin ten nazywał się Flarion i był kronikarzem i zbieraczem mieczy, kiedy znalazł tam Andurila natychmiast chciał go mieć w swojej kolekcji. Kiedy wzioł go do ręki stracił przytomność. Kiedy tak leżał usłyszał tajemniczy głos który zadał mu trzy pytania. Kiedy na nie odpowiedział obudził się nagle i zdziwił się bo zamiast siebie zobaczył czerwonego wojownika a zamiast krypty zobaczył swój dom w Ta Metru. Następnego dnia Flarion miał szanse poznania swoich umiejętności w walce z Tahtorakiem który zaatakował Ta Metru. Flarion wygrał walke z Rahi zadziwiony własną siłą i mocą. Został obrońcą Ta Metru a po paru latach został wcielony do Zakonu Mata Nui, Flarion nauczył się władać swoją mocą. W Zakonie przeszedł odpowiednie treningi i szybko awansował. Flarion przyjął wtedy pseudonim Fireblade. Jednocześnie szukał też informacji o krypcie pod Metru Nui, w końcu Axonn opowiedział mu o historii Ognistego Rycerza (Axonn należał do Dłoni Artkahki),Rycerzach,Smoczych Strażnikach i o Titanniusie.

Cechy CharakteruEdytuj

Ognisty Rycerz był honorowy i odważny, spośród innych Rycerzy wyróżniał się niezwykłym poczuciem humoru. Obowiązek i życie innych Rycerzy cenił ponad wszystko. Flarion był odważny i uparty oraz przyjacielski, po przemianie przejął cechy Ognistego Rycerza.

Uzbrojenie i MoceEdytuj

Flarion nosił Kanohi Hau nie miał żadnej broni. Ognisty Rycerz był uzbrojony w Anduril i Tarczę Osądu. Do szybszych pojedynków używał dwóch Lawowych Ostrzy. Ognisty Rycerz mógł surfować po lawie na Tarczy Osądu. Miał moc Świętego Ognia, dzięki czemu mógł kontrolować ogień w każdej postaci. Był nieprzeciętnie silny, jego pancerz był prawie niezniszczalny i mógł nagrzewać się do niewyobrażalnych temperatur, choć w środku mógł być zimny jak lód. Nie zabijał przeciwników, chyba, że nie miał wyboru. Ognisty Rycerz nosił Kanohi Firus, Maskę Żywego Ognia. Kanohi Firus pozwala zmienić użytkownika w ogień oraz zapalać przeciwnika lub jego broń.

Styl WalkiEdytuj

Ognisty Rycerz umiał walczyć wszelkimi rodzajami broni, ale wolał używać broni białej. Jego cięcia były precyzyjne i potężne. Dostrzegał każdy błąd przeciwnika i go wykorzystywał.Flarion jako Ognisty Rycerz ustępował mu doświadczeniem ale nadrabiał to swoją upartością i odwagą, dzięki czemu szybko naprawiał swoje błędy w walce.

GaleriaEdytuj

Galeria:Ognisty Rycerz

Informacje o MOCuEdytuj

Ognisty Rycerz powstał w 2014 r. w lutym.Jeśli ktoś chciałby go wykorzystać w opowiadaniu proszę zapytać o zgodę.

AutorEdytuj

Zarian-213

CiekawostkiEdytuj

-Jako jedyny Toa Ognia ma kontrole nad Świętym Ogniem

-Nazwe miecza Ognistego Rycerza zaczerpnołem od miecza Aragorna z Władcy Pierścieni.