Onus
Toa
Toa Onus 2
Imię Onus
Maska Kanohi Pakari (w formie Ruru)
Broń Maczuga Trzęsienia Ziemi
Żywioł Ziemia
Organizacja Pogromcy Mroku
Praca\Zadania Polowanie na Mrocznych Łowców
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

HistoriaEdytuj

Wszechświat MatoranEdytuj

Onus był jednym z Onu-Matoran na Stelcie. Pracował tam jako dostawca zapasów. Był najbliższym przyjacielem Zariana. Atak Krahkana przeżył tylko dlatego, że płynął wtedy po zapasy na Północny Kontynent. Po powrocie na wyspę znalazł Zariana, który wszystko mu wytłumaczył. Onus zapragnął zemsty, ale wiedział, że nie pokona Krahkana. Odszedł więc ze Steltu i rozpoczął wędrówkę. W pewnej wiosce usłyszał, że Rahi porwały ich Turagę, Turaga ten miał Kamień Toa, a bez niego wioska zostanie bez szansy na przetrwanie. Onus pokonał Rahi i uwolnił Turagę. Turaga wdzięczny za pomoc powiedział mu, że to nie jedyny Kamień Toa i dał go Onusowi, przez co ten zmienił się w Toa. Onus zawędrował do Metru Nui, gdzie uratował Le-Matoranina przed zepsutymi Vahki. Le-Matoranin nauczył Onusa jak się szybko poruszać i szybciej atakować, opowiedział mu też legendę o Maczudze Trzęsienia Ziemi, która jest podobno ukryta w najgłębszych tunelach Archiwum, strzeżona przez Smoka Kanohi. Onus udał się więc do Archiwum mając za przewodnika Whenuę (akcja działa się przed Wielkim Kataklizmem). Onus szybko zrozumiał, że nie pokona go w otwartej walce, zaciągnął go do przejścia i zwalił na niego sufit niszcząc podtrzymujące go filary. Kiedy wziął Maczugę, poczuł nagły przypływ mocy. Pod maczugą było napisane: 'Wojowniku któryś odnalazł tą broń, używaj jej w dobrym celu, albowiem w złych rękach może wyrządzić niewyobrażalne szkody'. Po tych wydarzeniach Onus zaczął polować na Mrocznych Łowców. Rz prawie zabił TSO ale przeszkodził mu Sentrakh, przez co stracił dłoń.

Cechy CharakteruEdytuj

Onus był szlachetny i odważny. Zawsze walczy z honorem, chyba że walczy z Mrocznym Łowcą - wtedy wpada w furię i robi wszystko, żeby go zabić. Po wybiciu swojego plemienia stał się bezwzględny dla Mrocznych Łowców i nie spocznie póki nie padnie przed nim martwy TSO.

Styl WalkiEdytuj

W walce z normalnym przeciwnikiem Onus najpierw go unieruchamia żywiołem, a potem powala go atakiem maczugą. Lecz kiedy walczy z Mrocznym Łowcą atakuje z całej siły używając mocy swojej maczugi wspomaganej przez żywioł Ziemi i ogromną siłę.

Uzbrojenie i MoceEdytuj

Onus ma tylko jedną broń bo przed zdobyciem Maczugi Trzęsień Ziemi posługiwał się swoją siłą. Onus władał żywiołem ziemi i dzięki maczudze mógł zrobić takie trzęsienie ziemi, że bez problemu zrujnowałoby całą wyspę.

Informacje o MOCuEdytuj

Toa Onus składa się z 70 części. Został stworzony w styczniu w 2014r.

AutorEdytuj

Zarian-213

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.