FANDOM

Perest
Toa

DSC01426

Imię Perest
Maska Kanohi Nuan, maska kontroli pogody
Broń Kosa Pędów
Żywioł Roślinność
Organizacja Toa Ghara dawniej
Praca\Zadania Ochrona Irt
Status Nie Żyje

BiografiaEdytuj

Perest żył na wyspie Irt. Założył tam własną drużynę Toa- Toa Ghara. Razem z innymi Toa pomagał Matoranom z wyspy, chociaż nigdy nie mieli okazji do stawienia czoła prawdziwemu wyzwaniu. Do Czasu...

Pewngo dnia Perest został powiadomiony przez jednego z Matoran o czymś podejrzanym w jaskini. Toa Ghara szybko zareagowali i cała szóstka zeszła w głąb jaskini sprawdzić co się tam dzieje. W środku niej zostali złapani w zasadzkę. Grupa dzikich Rahkshi zaatakowała ich z ukrycia, jako pierwszego na cel obierając Temara. Pewien siebie Perest nagle zmienił swoje nastawienie. Widział leżącego na ziemi Temara otoczonego przez synów ciemności wołającego go o pomoc. Reszta Toa Ghara zaczęła uciekać, w jaskini pozostali już tylko oni dwoje. Wszystko działo się bardzo szybko, a przestraszony Perest zignorował Toa Grawitacji i podążył za resztą zespołu.

Strata jednego członka drużyny spowodowała jej rozpad. Nikt nie wierzył już w Peresta i każdy Toa zaczął działać na własną rękę. Po około miesiącu na wyspę powrócił pozostawiony Temar- i nie przybył w celach pokojowych. Po kolei zabijał wszystkich dawnych Toa Ghara, na koniec zostawiając Peresta. Po dość długiej walce Perest padł na ziemię i Ciemna Zguba Temara zakończyła jego żywot.

Jedyne, co wiemy o Perescie to to, że jest bardzo pewny siebie

UzbrojenieEdytuj

Perest w walce korzysta z Kosy Pędów, która przewodzi jego moc żywiołu. Jego maska to Kanohi Nuan, maska kontroli pogody

Informacje o M.O.C.'uEdytuj

Perest został zbudowany w maju 2010 roku. Posiada instrukcję budowy

TriviaEdytuj

  • Perest początkowo miał być Toa Plazmy

TwórcaEdytuj

Vezok999 09:37, sie 27, 2010 (UTC)