FANDOM

"Jeśli nigdy nie widziałeś prawdziwej mocy, to znaczy, że nie spotkałeś Powera..." - TSO.

Power
Mroczny Łowca
Power 001
Imię Power
Żywioł Ogień, Błyskawice, Plazma
Broń Działo, ostrze
Organizacja Mroczni Łowcy
Praca\Zadania Porywać Makuta dla TSO
Status Żyje
Miejsce pobytu Odina

BiografiaEdytuj

Power był niegdyś Makutą. Pewnego dnia został wysłany na Artidax, by potwierdzić plotki o tym, że DH znajdują się na wyspie i coś szykują. Niestety został zauważony. Uległ dlatego, że przeciwników było znacznie więcej. Gdy Mroczni Łowcy zabrali go na Odinę, oddali go w ręce TSO, który robił na nim bolesne eksperymenty. W końcu lider DH wpadł na pewien pomysł. Połączył antydermis Makuty z jadem i Rhotuką Vohtaraka oraz wrzucił do mieszanki Krana. Wtedy powstała istota złożona z czystej energii, posiadająca moce Błyskawic, Ognia i Plazmy. Im więcej mocy wchłaniała, tym większa rosła. Jednak nie pamiętała nic z poprzedniego życia. TSO ujarzmił swój twór i umieścił go w zbroi z tak twardego metalu, że nie sposób było ją rozbić. Istota chciała, żeby ją uwolnić, lecz lider Mrocznych Łowców postawił jej warunek: będzie wypełniała jego rozkazy, wtedy zbroja zostanie otwarta. Stwór przyjął imię kodowe "Power" i wyruszył spełniać swoje zadanie - miał porywać Makuta dla TSO, by ten mógł stworzyć więcej takich, jak on (Power ma jedynie przekazać Makuta TSO, gdyż jego pan nie chce, by poznał, w jaki sposób powstał).

Cechy i charakterEdytuj

Power jest bardzo wytrwały w dążeniu do celu. Chce szybko wykonać swoje zadanie, żeby TSO otworzył jego zbroję. Niechętnie służy DH, lecz nie ma innego wyboru.

UzbrojenieEdytuj

Power korzysta z potężnego działa, które ma wbudowane zamiast ręki. Na broni znajduje się również ostrze do walki wręcz. Power doskonale wykorzystuje obie bronie - przebija przeciwnika ostrzem, a następnie strzela z działa.
Power 002

Broń Powera

Informacje o MOCuEdytuj

Power powstał w maju 2012 roku. Liczy x części. Jego autor uważa, że to jeden z najlepszych MOCów, jakie zbudował.

Zobacz teżEdytuj

AutorEdytuj

Shockwave - jesli ktoś będzie chciał wykorzystać Powera w opowiadaniu, musi uzgodnić to ze mną.