FANDOM

Prast
Toa

Prast 1

Imię Prast
Maska Kiril
Broń Protostalowy Topór, miotacz
Żywioł Ogień
Organizacja Wiatr Północy
Praca\Zadania Zastępca lidera, dowódca jednego z oddziałów
Status Żyje
Miejsce pobytu Nieznane

Prast jest Toa Ognia. Jest to współzałożyciel Wiatru Północy, oraz zastępca lidera.

BiografiaEdytuj

Prast był od niemalże zawsze najemnikiem. Wykonywał różne zadani, jednak nie złamał kodeksu nigdy Toa. Pewnego razu, przytrafilo mu się wykonywać zadanie z Glarcem, Toa lodu z Kontynentu Żywiołów. Współpraca była bardzo owocna, więc żaden z nich nie chciał jej przerywać. Oboje zaprzestali samotnych działań. Wykonując coraz to trudniejsze zlecenia rosła ich sława. Wkrótce kolejni Toa chcieli się do nich przyłączyć, co poskutkowało stworzeniem Organizacji Wiatr Północy. Glarc został jej liderem, Prast zastępcą.

Podczas bitwy o Sedin Prast zarządzał przygotowaniami na południowej plaży. Pod jego dowództwem znalazł się m.i. Tifren, jego grupa spotkała także Gravitsa udającego się do centrum. Pułapka przezeń przygotowana spisała się doskonale, przez co mało który wojownik SoFu uciekł wolny, bądź też żywy. Po skończonej walce Prast przejął dowództwo nad resztą Wiatrowców i zarządzał opuszczeniem wyspy.

Prast utrzymuje się z walki, więc oczywiste jest, że dobrze zna się na tej sztuce. Jest skuteczny zarówno w walce wręcz, jak i na dystans. Dość dobrze przewodzi mniejszymi grupami, choć z większymi idzie mu trochę gorzej. To on jako pierwszy zaproponował powstanie Wiatru Północy.

Informacje M.O.C.'uEdytuj

Prast został zbudowany w sierpniu 2010 roku. Posiada instrukcję budowy. Może zakładać swój topór i miotacz na plecy. Ma oryginalnej konstrukcji pancerz.

TwórcaEdytuj

Vezok999 16:41, wrz 23, 2010 (UTC)

Zobacz teżEdytuj