FANDOM

Rage
Brak grafiki...
Mroczny Łowca
Bronie/Narzędzia Dwa miecze, Rhotuka Iluzji, Miotacz Zamor
Moce Ogień, Gniew
Status Żyje
Miejsce pobytu Nieznane
Wymowa Rejdż

Rage to nic innego jak żywa forma koszmaru, krawego koszmaru...-TSO

Rage (Gniew) to Mroczny Łowca. Jego zadaniem jest wytępienie wrogów DH. Działa głównie w ofensywie.TSO uważa, że Rage urodził się, aby niszczyć. Nie wiadomo, czy jest inteligentny, ale nawet jeśli, złość i chęć walki zakrywa jego zdrowy rozsądek i rozum. Czasami nie może się opanować i atakuje innych Łowców. Wtedy zostaje zamknięty w celi, do której Mroczni Łowcy zrzucają takich jeńców, jak Matoranie, Toa, a czasami nawet Skakdi i Vortixx. Wtedy Rage zabija ich i zaspokaja tym samym swoją żądzę mordu.

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo, kim (lub czym) był Rage przed dołączeniem do DH. Niektórzy twierdzą, że był on Skakdim, ze względu na jego brutalną naturę. Prawdę jednak zna tylko TSO i prawdopodobnie Rage. Wiadomo tylko, że został znaleziony na jednej z wysp niedaleko Południowego Kontynentu. Wówczas żywił się upolowanymi Rahi, a z ich naturalnego pancerza stworzył sobie zbroję. Gdy Mroczni Łowcy go znaleźli, sprawił im niemałe kłopoty - zabił paru z nich, ale w końcu udało im się go pokonać. Gdy już tego dokonali, powiadomili o tym swego lidera. Ten oznajmił, że może on być świetnym nabytkiem ich organizacji. Tak więc niedobitki oddziału Łowców zabrali go na Odinę, gdzie obudził się. Narobił trochę zamieszanie w kwaterze DH, ale niedługo po tym TSO powalił go. Wtedy też zaproponował mu dołączenie do jego organizacji, oznajmiając, że będzie mógł zabić wiele istot. Ten zgodził się i ze względu na swoje zachowanie otrzymał przydomek "Rage".

Rage brał udział głównie w akcjach na większą skalę, jak splądrowanie wioski, czy walka z Toa lub Makuta. Jednak niedługo wszystko zaczęło się zmieniać, a Rage postawił przed sobą wyzwanie.

Do tej pory Rage walczył z wrogami Mrocznych Łowców, gdyż mordy sprawiały mu przyjemność. Jednak wkrótce zapragnął czegoś więcej - satysfakcji z zabicia trudnego przeciwnika. Niestety, walki w organizacji DH nie dawały mu takich szans i już niedługo Rage zaczynał się nudzić. Chciał trudnego przeciwnika, którego mógłby wgnieść po wyczerpującej walce w ziemię. Jego żądza walki i mordu w końcu wzięła górę i Rage postanowił zaatakować najpotężniejszego Mrocznego Łowcę- samego TSO. Rage wszedł do jego komnaty pod przykrywką zwykłego, aczkolwiek jednak niezwykle ważnego pytania. Lider DH niechętnie zgodził się i wpuścił Rage'a. Ten zaczął opowiadać, że zaczyna się nudzić ciągłą walką z "tak słabymi przeciwnikami" i zapragnął lepszej ofiary, którą okazał się TSO. Sam lider Łowców wyśmiał go, ale gdy Rage próbował go zaatakować, do akcji wszedł Sentrakh. Rage uważał, że sam ochroniarz TSO może być ciekawym przeciwnikiem. Walka się zaczęła. Po pewnym czasie Sentrakh postanowił zaatakować swym Rhotuka Dematerializacji. Trafił Rage'a w prawe ramię, które Rage wyrwał sobie parę sekund po uderzeniu Rhotuka. Jego ręka, odcięta od reszty ciała, została zdematerializowana, ale sam Rage jeszcze istniał. Wściekły i żądny krwi, wystrzelił w Sentrakha swoje Rhotuka Iluzji, które sparaliżowała ciało Mrocznego Łowcy. Jednak Rage go nie torturował. Postanowił zająć się swoim głównym celem, ale walka nie trwała długo i już po chwili lider DH zniszczył pancerz Rage'a. Ledwo żywy, były Łowca, uciekł przez okno, obiecując, że wróci i zniszczy TSO. Sentrakh, po przebudzeniu, miał zamiar wyruszyć za Rage'em, ale TSO go powstrzymał, uznając, iż chce zobaczyć, jak bardzo silna jest ta "żywa maszyna zagłady".

Od tamtej pory sieje zniszczenie w całym Wszechświecie Matoran, poszukując godnych przeciwników.

Zdolności, UmiejętnościEdytuj

Rage nigdy nie walczy strategicznie, zawsze uderza szybko i brutalnie. Jego dwa miecza praktycznie nie są mu potrzebne, polega głównie na brutalnej sile. Posiada Rhotuka Iluzji, które pozwala mu zamknąć wroga w świecie iluzji, gdzie może go torturować. W świecie rzeczywistym, ofiara jest sparaliżowana. Rzadko z tego korzysta, ale agonia innych sprawia mu przyjemność.

Oprócz tego potrafi używać elementu Ognia tak dobrze, że potrafi manipulować jego kształtem i wymiarami. Często, na samotnych akcjach, rozprzestrzenia płomienie, aby wywołać zamęt.

Dodatkowo posiada niesamowitą, niespotykaną umiejętność. Potrafi zmaterializować w połowie swój gniew. Wygląda to jak ognista powłoka, otaczająca jego ciało. Im większy stopień gniewu, tym silniejsza i wyraźniejsza powłoka. Potrafi też swój na wpół zmaterializowany gniew przemienić w różne obiekty jak bronie, czy nietypowe tarcze (raz wytworzył kości obu ramion, które osłoniły go przed Nova Blast Lodu). Jego największą "konstrukcją" ze swojego gniewu jest coś na kształt żeber, które zarówno chroni użytkownika, jak i atakuje wrogów.

TriviaEdytuj

  • Powstawały różne hipotezy na temat pochodzenia Rage'a. Niektórzy twierdzili, że jest to Skakdi, niektórzy, że Steltianin, a jeszcze inni twierdzą, że jest przedstawicielem zupełnie innej rasy.

AutorEdytuj

Tenebris .