FANDOM

Raxel
Toa
Wycieczka do Karpaca 008
Imię Raxel
Maska Ungrad-Grupowej Niewidzialności
Broń Magnetyczne Ostrza
Żywioł Magnetyzm
Organizacja Toa Hawok
Praca\Zadania Przewodniczyć drużynie
Status Aktywny
Miejsce pobytu Daxia(odbudowana)

HistoriaEdytuj

Raxel pochodzi z połudnowego kontynentu i podczas jednej z wypraw na górę Halmajii trafił go Szlag(sorki literówka)piorun i Raxel stał się Toa.Uciekł na wyspę dla uchodżców tam poznał Stero.Razem,wpadli w niemałe kłopoty byli ścigani przez Zakon Mata Nui(lecz myśleli że oni są źli)na jednej wyspie poznali Ranela i razem uciekali lecz Zakon ich dopadł i zwerbował.

Praca w zakonieEdytuj

Pierwszą misją Raxela było dopaść nowych Toa:Arrela-Żelazo i Jerrika:Plazma.W końcu ich złapali i ich również zwerbowali.Następnie (gdy Ranel i Arrel złapali inną toa:Tarlan-Elektryczność),w szóstkę(Raxel,Ranel,Stero,Jerrik,Arrel i Tarlan)na polecenie Helryx założyli drużynę Toa Hawok"Rebeliant".

Toa HawokEdytuj

Jako Toa Hawok mieli za zadanie znaleść i naładować mocą z EP Kanohi Vahi i znaleźć Kamień Nui.Maskę zdobyli od DH(siłą i podstępem) a kamienie nui w jaskini nui(Znaleźli 3)lecz 2 wpadły w jezioro EP i Stero i Ranel skoczyli po nie(tak stali się toa).Później Helryx stworzyła Toa Czasu.

CharakterEdytuj

Raxel,jest pesymistycznie nastawiony do beztroskich członków jego drużyny(Jerrika i Ranela).Potrafi przetłumaczyć skomplikowane akcje na "chłopski rozum".Jest konsekwentny lecz nie potrafi przyznać się do błędu.

TwórcaEdytuj

Fajny Koleś