FANDOM

"Śmierć jest łagodną karą. Niektórzy na nią nie zasługują, zasługują bowiem na coś znacznie gorszego..."

Raynis jest byłym Toa Grawitacji żyjącym obecnie tylko dla zemsty.

Raynis
Raynis 5
Imię Raynis (w Hiberranie znany pod przydomkiem Mściciel)
Maska Maska Prawdobopobieństwa
Broń Wampiryczne ostrza
Moc

Kiedyś Grawitacja, Obecnie nie może nad nią panować

Cel  Zemsta
Status Żyje
Miejsce pobytu Hiberran

HistoriaEdytuj

Raynis pochodzi z niedużej wioski w Hiberranie, blisko brzegu wąskiego morza oddzielającego pustynie Hidukan od Hiberrańskiej ziemi zwanej także "Zielonym Lądem". W jego osadzie od wieków ukrywana była Maska prawdopodobieństwa przekuta na wzór kanochi Kiril, w celu ukrycia jej prawdziwej mocy. Turaga zarządzający wioską powierzali ją co 100 lat najrozsądniejszemu bohaterowi. Raynisa uważano za najlepszego na stanowisko właściciela maski jeszcze przed otrzymaniem kamienia toa. Jako matoranin był bowiem bardzo odważny, otwarty na świat i utalentowany. Jednak kiedy nadszedł najważniejszy dzień w jego życiu, dzień w którym miał zostać powiernikiem maski. Turaga oddali ją komu innemu twierdząc że Raynis jest zbyt nadpobudliwy (co zresztą było prawdą) i mógłby przez przypadek wyjawić tajemnicę maski. Zrozpaczony Raynis opuścił rodzinne strony i błąkał się po okolicy jako najemny toa. Był zły na siebie i starszyznę. Przez przypadek wyjawił strzępki informacji o masce, które nieszczęśliwym trafem dotarły do uszu na wpół obłąkanego okrutnika i mordercy Shyetha. Tak się złożyło że Syheth panicznie obawiał się wtedy przebudzenia Inkwizytora. Szukanie sposobu na oszukanie przeznaczenia stało się jego obsesją, toteż postanowił zdobyć maskę za wszelką cenę. Zwabił Raynisa do wioski podstępem. Nie wiadomo co dokładnie w niej zaszło, ale następnego dnia w osadzie nie było żadnej żywej duszy. Prawdopodobnie Syeth zabił wszystkich mieszkańców w nadzwyczajnie okrutny sposób na oczach Raynisa. Po całym incydencie toa grawitacji w tajemniczy sposób stracił władzę nad swoim żywiołem zachowując tylko znakomite umiejętności walki bronią białą i Maskę Prawdopodobieństwa, której o dziwo nie zabrał mu Shyeth. Jednak owe zdarzenie miało mocny wpływ na psychikę Raynisa doprowadzając go do obłąkania. Jedyne co mu pozostało to zemsta. Od tamtej pory wędruje po świecie zabijając z premedytacją wszystkie osoby w jakikolwiek sposób związane z Shyethem.

CharakterEdytuj

Przed Spotkaniem z Shyethem był przyjacielski, pomocny i trochę nadpobudliwy co nie miało jednak zbyt dużego znaczenia dla jego ogromnego grona przyjaciół. Posiadał również predyspozycje przywódcze. Jednak zmienił się całkowicie po incydencie w wiosce. Stał się obłąkanym mścicielem, jedyne o czym myśli to zemsta. Przez co w towarzystwie innych pogardliwie traktuje wszytko co nie jest z nią związane.

Moce i umiejętnościEdytuj

Po za mocą maski której raczej rzadko używa posiada znakomite umiejętności walki bronią białą. Kiedy zabił jednego z sojuszników Shyetha, a zabił ich wielu, w jego posiadanie weszły dwa wampiryczne ostrza potrafiące wysysać energię z krwi przeciwnika na koszt właściciela broni.

Informacje o MOCuEdytuj

  • MOC został zbudowany na początku 2013 roku. Wampiryczne ostrza zrobił dawno temu Zygip.
  • Do budowy Raynisa części użyczył mi kolega, za co bardzo mu dziękuje.

Zobacz też:Edytuj

-Galeria:Raynis

-Pustynny Kat

ThemeEdytuj

-Godsmack-I Stand Alone

AutorEdytuj

-Aqart

KoniecEdytuj