FANDOM

Rego
Matoranin
Rego1
Imię Rego
Maska Matatunieaktywna
Broń Sztylet
Żywioł Lód
Organizacja Drużyna Fides, OoMN
Praca\Zadania Odnaleźć i chronić Hosty'ego
Status Żyje
Miejsce pobytu Różne

Rego jest pilotem i jedynym Matoraninem w DF.

Historia Edytuj

Rego pochodzi z Półwyspu Tren Krom, z tej samej wioski, co Mazeka. Nie wiadomo o nim zbyt wiele.

Rego interesował się mechaniką. Brał udział w wielu wyścigach, na pojazdach, które sam budował.

Lubił podróże, więc raz na jakiś czas wyjeżdzał na dłuższą wyprawę i przeżywał przeróżne przygody, podczas których poznawał języki lub oswajał Rahi.

OoMN Edytuj

Pewnego dnia Rega otoczyli bandyci, prawdopodobnie Mroczni Łowcy. Rego nigdy nie był dobry w szermierce, ale tak łatwo nie dał za wygraną.

Niestety Łowców było zdecydowanie więcej.

W ostatniej chwili, Rega uratował pewien Toa. Kiedy pokonał Łowców, poprosił Rega, aby podwiózł go, do najbliższej wioski. Rego, szczęśliwy, że może się odwdzięczyć, zgodził się.

Toa był zachwycony umiejętnościami Rega. Prowadził wspaniale, a kiedy dojechali do miasta, Rego pomógł Toa załatwić nocleg, ponieważ Matoranie mówili w innym języku. Okazało się, że Toa jest członkiem Zakonu Mata Nui i zaproponował Regowi wstąpienie do Zakonu, gdzie Rego nauczył się władać mieczem.

Poszukiwanie Hosty'ego Edytuj

Już Wkrótce !

Broń i umiejętności Edytuj

Rego posiada sztylet, którego jednak rzadko używa.

Jest doskonałym pilotem i zna bardzo dużo języków.

Informacje o MoC'u Edytuj

Rego został zbudowany 5 Stycznia 2012 r. posiada 45 części . Można go "setowo" połączyć z TBP.

Uwagi Edytuj

Jeżeli ktoś chce go użyć w opowiadaniu itp. musi to uzgodnić z autorem.

Autor Edytuj

Autor Edytuj

-Trynee.

Zobacz też Edytuj