FANDOM

Rilnar
Matoranin
No Image
Imię Rilnar
Rasa Matoran/Toa
Płeć Mężczyzna
Żywioł Grawitacja
Maska Maska Psychometrii wykuta w kształt Pakari
Broń/Narzędzia Włócznia, tarcza, krótki miecz
Praca/Zadania Kapitan straży
Toa
Rilnar 2 Galeria: Rilnar
Broń Miecze Kinetyczne
Organizacja Bractwo Makuta(dawniej), Grupa Oporu
Status Żyje
Miejsce pobytu Alternatywny Wszechświat Matoran
Theme Evans|Blue - Album: Graveyard Of Empires

Rilnar jest Toa Grawitacji.

Historia Edytuj

Rilnar pochodzi z jednej z Południowych Wysp, na której panował Thrytor. Był kapitanem straży oraz jednym z ulubieńców władcy. Jako, że wyspa nigdy wcześniej nie była najeżdżana, żył spokojnie do czasu pojawienia się szalonego Makuty. Matoranie nie mieli żadnych szans obronić swojego domu przed tak potężnym przeciwnikiem. Zginęli praktycznie wszyscy. Rilnar był gotów bronić swojej ojczyzny i władcy nawet za cenę życia. Jednak Makuta bez żadnego problemu zamordował władców, a przynajmniej tak to wyglądało z perspektywy Matoranina, gdyż Thrytor przeżył. Z nieznanych powodów Makuta nie unicestwił, a porwał.

Ba-Matoranin trafił na Destral. Przez lata był więziony w lochu. W tym czasie rosło w nim poczucie samotności, tego, że jest zdany jedynie na siebie. Z całego serca nienawidził Makuty, który w bestialski sposób wyrżnął wszystkich jego pobratymców, a jego wtrącił do celi. Poprzysiągł sobie dopełnić na nim zemsty bez względu na koszta. W tym celu musiał jednak opuścić lochy. W tym momencie los uśmiechnął się do Rilnara. Makuta uwzględnili Ba-Matoranina do projektu tworzenia drużyny Toa na usługach Bractwa.

Rilnar został uwolniony i przemieniony w Toa. Makuta przenieśli go na wyspę w pobliżu Południowego Kontynentu, gdzie też poznał swoich przyszłych towarzyszy. Drużyna została nazwana Toa Aegal, a oprócz Rilnara w jej skład wchodzili także: Toa Wody Nesila, Toa Magnetyzmu Davven i Toa Plazmy Blion. Makuta poddali ich ciężkim szkoleniom i testom, ale efektem tego była świetnie zgrana i niebezpieczna grupa wojowników. Wkrótce potem otrzymali swoje pierwsze zadanie.

c.d.n. (kiedyś)

Charakter Edytuj

Rilnar zawsze jest cichy. Mało się odzywa, ale gdy już to robi, mówi krótko i na temat. Poważny, zawsze oddany misji i koncentrujący się na wyznaczonym celu. Zazwyczaj kontroluje swoje emocje. Jest skryty, nie lubi mówić o sobie i swojej przeszłości.

Moce i zdolności Edytuj

Rilnar jako Toa ma pełną kontrolę nad swoim żywiołem: Grawitacją.

Jest doświadczonym wojownikiem, przeszkolonym najpierw przez Makuta, a potem przez Toa Hagah. Biegle posługuje się większością typów broni, ale preferuje miecze. Potrafi także dobrze walczyć wręcz.

Wyposażenie Edytuj

Rilnar nosi Maskę Psychometrii wykutą na kształt Pakari, która pozwala mu na poznanie historii przedmiotu, którego dotyka.

Do walki używa dwóch Mieczy Kinetycznych. Przewodzą one jego moc elementarną, a ponadto potrafią gromadzić energię kinetyczną i oddawać ją w postaci podmuchów lub promieni energii. Pancerz Rilnara w wielu miejscach posiada wypustki, które przy kontakcie także zasilają jego Miecze Kinetyczne.

Wystąpienia Edytuj

Informacje o MOCu Edytuj

MOC Rilnara został zbudowany w styczniu 2013 roku.

Ciekawostki Edytuj

  • Rilnar powstał na potrzeby odnowienia moich starszych FFów. Wcześniej jego miejsce zajmował inny Toa Grawitacji, Grant(który był ciotą).

Zobacz też: Edytuj

Theme Edytuj

Autor Edytuj

Zygip