FANDOM

Risey
Toa
Imię Risey
Kanohi Calix, Maska Zręczności
Broń Ostrze Płomienia, Miotacz Lirum
Żywioł Ogień
Organizacja Tokuta
Praca\Zadania Ochrona Matoran (dawniej), Służenie Tokuta
Status Żyje
Miejsce pobytu Krahkaan Nui

Biografia Edytuj

Risey należał dawniej do drużyny Toa znajdującej się na jednej z Południowych Wysp. Gdy Tokuta zaatakowali wyspę walczył z nimi dzielnie. Cała drużyna została zabita, on jednak dał radę uciec. Przez następne dwa miesiące sabotował poczynania Tokuta. W końcu jednak został złapany przez oddział Therosa. Alpha docenił wyczyny młodego Toa i zamiast go zabić, zmienił w swojego sługę.

Charakter Edytuj

Przemiana wyczyściła mu pamięć, jednak nie wpłynęła znacząco na jego charakter. Jest miły, otwarty, radosny. Ze względu na swoje umiejętności w walce w ukryciu jest dowódcą jednego z pięciu elitarnych oddziałów.

Umiejętności i uzbrojenie oraz styl walki Edytuj

Risey jest niezwykle zwinny. Nie stanowią dla niego problemu skoki z drzewa na drzewo, tzw. walljump czy różne akrobacje. W walce posługuje się mieczem, który potrafi płonąć ogniem potężniejszym, niż jakikolwiek Toa Ognia mógłby stworzyć. Używa także miotacza owoców Lirum. Walkę zwykle otwiera celnym strzałem, a następnie otacza przeciwnika i zadaje lekkie, pozornie niegroźne ciosy. Liczba takich zadrapań sprawia jednak, że przeciwnik wykrwawia się szybko i jest coraz słabszy.

Trivia Edytuj

Pomysł na imię Riseya przyszedł mi do głowy dzięki Vezokowi999 i jego ciągłym gadaniu o grze "Risen".

Autor Edytuj

Guurahk 07:01, cze 6, 2011 (UTC)