FANDOM

Risterio jest toa żelazaBestią.

BiografiaEdytuj

Risterio zamieszkiwał bezludną wyspę. Nikt nie wie zkąd się tam wziął, ale najpewniej ktoś go tam zostawił z nadzieją, że go już nigdy niespotka. Podczas jednej z podróży Znikacza został znaleziony (ci co go potem poznali załowali, że niezostawili go na wyspie) i stał się Drapieżcą. Niebył zbyt popularny, ale okazał się świetny w walce i awansował do bestii. Później został członkiem grupy mającej na celu odnalezienie broni duchów Nynrah.

Nitk nie wie gdzie mieszkał zanim zmienił się w toa i nikt nie chce tego wiedzieć. Jest kompletnie oszalały; nawet Vezon wydaje się przy nim zdrowy umysłowo. Cały czas się śmieje jak wariat a w obliczu niebezpieczenstwa często robi różne numery jakby właśnie grał w komedii.

UzbrojenieEdytuj

Po mutacji jego ciało stało się niemal w całości mechaniczne. Zrobotyzowane systemy zajmują niemal 70% jego ciała; jego ręce są w całości zmechanizowane, przez co mogą się zmieniać w karabiny, wyrzutnie energetyczne i wiele innych broni palnych. Posiada też jedno termowizyjne oko i piłe zbudowaną na kształt miecza, która łączy się z jego ręką i kawały na poziomie Strasburgera.

TriviaEdytuj

  • Skar i Kistraz wymyślili kawał, że świat się skończy kiedy Risterio przestanie się uśmiechać, a Kenostir wybuchnie śmiechem.
  • Dzięki niemu w WM pojawił się termin "wariatkowo".

SouthrakEdytuj

rob zombie

TwórcaEdytuj

>HETROX 23<