FANDOM

Skar jest Matoraninem ognia "bratem" Kistraza.

BiografiaEdytuj

Skar od zawsze był w pobliżu Kistraza i vice versa. Byli nierozłączni po mimo tego, że większość życia się kłócili. Zarabiali jako handlarze amunicją dla DH. Okazało się jednak, że serie amunicji dla łowców przekazał i zakon co poskutkowało niedziałającymi nabojami i zabraniem braci do laboratorium 74. Po załorzeniu Drapieżców został bestią. Później wziął udział w misji zdobycie nowych broni dla Drapieżców. Niestety podczas walki z bestią, statek jego druzyny został poważnie uszkodzony. Kilka tygodni później wyruszył znowy na pokładzie Kegatara. Razem z Kistrazem znależli skarb, poczym zostali uratowani przez Risteria. Podczas walki pozostałch członków grupy z łowcami, Skar, Kistraz i Risterio dostarczyli broń na statek. Gdy wszyscy wrucili na Distraz brał udział w cerenomii pogrzebowej Diloxa. Kilak lat później razem z Ikinesem i Kistrazem ścigali jednego z "starych znajomych" Hetroxa na Makirze. Ostatecznie skakdi zginął w eksplozji, a trójka drapieżców prawie razem z nim. Obecnie płyną na Distrax.

Skar, jest lekko duszny i strachliwy, ale zawsze jest gotów ruszyć do walki. po mutacji uzyskał wielką szybkość i refleks, oraz szkielet z czystej protostali co bardzo pomaga mu się pozbierać po tym jek obrywa (nie koniecznie od wrogów.)

uzbrojenieEdytuj

Używa dwóch pistoletów, które kiedy są nieużywane są umieszczone na plecach. Oba posiadają dużą siłe ognia, a po zmodernizowaniu przez Vystosa miały dodatkowe funkcje. Jeden posiada zamontowany pod działkiem miotacz ognia, a drugi posiada harpun do wspinaczki. Pistolet z miotaczem ognia doczepiony do pleców może czasem słurzyć jako bardzo krótko terminowy plecak odrzutowy.

cytatyEdytuj

-"Czujesz granaty pod pancerzem? A zawleczki tutaj!"

triviaEdytuj

  • Posiada ogromnego farta do gier hazardowych jak kości, czy różne gry w karty, ale niezna umiaru.

twórcaEdytuj

>HETROX 23<