FANDOM

- Kiedyś popełniłam straszny błąd. Nigdy tego już nie naprawię, ale mogę próbować... - Skylar do Retola.

Skylar

Wkrótce revamp

Imię Skylar
Kanohi Volitak
Broń Pazury, miotacz ognia, granaty, pistolet gazowy, łańcuch, ostrze na kolanie
Żywioł Psionika
Praca\Zadania Różne
Organizacja Brak
Status Żyje
Miejsce pobytu Sunessi

HistoriaEdytuj

Skylar pochodzi z małej wioski na Południowym Kontynencie. Mieszkała tam z innymi Ce-Matorankami, ale nie lubiła ich, by wyśmiewały jej słabą umiejętność kontroli żywiołu. Trwało to tak długo, że zaczęła mieć koszmary. Wtedy postanowiła uciec z wioski. Po drodze spotkała jakąś istotę. Nie wiedziała, kto to jest. On zapytał, czy gdzieś w pobliżu jest wioska Ce-Matoranek. Skylar wskazała mu kierunek, a on się roześmiał i wskazał tam ręką. Z krzaków wokół nich wyleciały szybko jakieś kształty i popędziły w kierunku wioski. Potem rozległy się krzyki zabijanych Matoranek. Makuta powiedział Skylar, że ona przeżyje rzeź, bo nie jest nic warta dla Bractwa, skoro nie potrafi kontrolować mocy. Powiedział też, że teraz będzie miała setki istnień na sumieniu. Potem odszedł wraz z Rahkshi, zostawiając zapłakaną Matorankę. Skylar wędrował długo dni, gdy spotkała jakiegoś Toa, walczącego z Graalokiem. Toa w końcu wygrał, ale Graalok zdążył zadać mu śmiertelną ranę. Skylar podbiegła do Toa. Ten zdjął swoją Maskę Ciszy i nakazał Skylar ją założyć, bo świat jej potrzebuje. Skylar wzięła maskę, ale nie założyła jej, tylko uciekła. Chciała umrzeć, a nie być bohaterem. Biegła tak długo, aż upadła i roztrzaskała maskę. Straciła przytomność. Gdy się ocknęła zobaczyła, że jest w jakiejś chatce i leży na łóżku. Wstała i wyszła z niej. Zauważyła, że do futryny niewiele jej brakowało. Podbiegła do miski z wodą i odbiciu zobaczyła Toa! Ktoś ją uratował i zabrał tutaj. Jej maska była zniszczona, więc nałożył jej Volitak i przemienił w Toa. Skylar spróbował użyć mocy i przenieść miskę na drugi kraniec pokoju. Ledwo ją podniosła, a potem upuściła. Nadal nie kontrolowała mocy. Wtedy wszedł jej wybawca. Był to stary Turaga Powietrza. Opowiedział jej, jak ją znalazł i tu zabrał. Powiedział, że Toa potrzebuje broni. Dał jej pazury. Skylar podziękowała i ruszyła w dalszą drogę. W jakimś mieście za widgety, które dostała od Turagi, kupiła miotacz ognia, plecak odrzutowy, "ząbek", pistolet gazowy i granaty. Wiedziała, że jej przeznaczeniem jest być Toa i walczyć ze złem. Wiedziała, że musi to zrobić dla jej towarzyszek. Wiedziała, że skoro nie kontroluje mocy, musi to rekompensować ekwipunkiem. Aktywowała plecak i poleciała przed siebie, by walczyć z Bractwem.

SunessiEdytuj

Skylar przybyła na Sunessi z powodu przerażającej wizji śmierci setek Matoran. Od razu po wylądowaniu na wyspie, wzięła udział w walce z siłami Makuty Archixa. Później wieloktrotnie się z nim mierzyła, okazało się, że odpowiadał on za zniszczenie wioski Skylar i śmierć jej towarzyszek. Pomimo nienawiści, Toa Psioniki oddała się mu, tym samym ratując życie pozostałym Toa, ratującym z kolei życie Matoranom z podbitej przez Archixa Kopalni. Została jednak uratowana przez Retola, z którym nawiązała wspólną więź. Dzięki niemu uwierzyła w siebie i przestała się obwiniać za czyny z przeszłości.

Właśnie dzięki miłości do tego Toa, udało jej się przełamać mentalną pułapkę Archixa i w decydującym momencie finałowej bitwy pozbawić go mocy, jednocześnie pozwalając Bisterowi go zabić. 

Po pokonaniu dawnego wroga, przez kilka tygodni podróżowała po Wszechświecie razem z Retolem. Po tym czasie każde ruszył w swoją stronę, nie oznaczało to jednak końca ich miłości.

EkwipunekEdytuj

Bronią Skylar są Pazury z Protostali, miotacz ognia z pojemnikami z napalmem na jej plecach. Oprócz tego zazwyczaj nosi ze sobą granaty, jeden zawsze na prawym biodrze, a obok niego pistolet gazowy. Na drugim biodrze ma łańcuch i "ząbek" przymocowany do kolana. Na plecach ma też plecak odrzutowy. Jej Kanohi jest Volitak, Maska Ciszy.

Cechy i zdolnościEdytuj

Skylar nie do końca panuje nad swoimi Psionicznymi mocami, ale jest za to zwinna i giętka. Walczy ze złem, chcąc naprawić swój błąd, który na niej ciąży. By to zrobić nie cofnie się przed niczym.

Informacje o MOCuEdytuj

  • Powstała między październikiem/grudniem 2010r.
  • Jest to mój pierwszy żeński MOC.

Zobacz teżEdytuj