FANDOM

Tabar
Toa
Tabar2
Imię Tabar
Maska Kanohi Komau, maska kontroli umysłu
Broń Protostalowe krótkie miecze
Żywioł Kamień
Organizacja Brak
Praca\Zadania Ochrona Matoran na swojej wyspie
Status Żyje, aktywny
Miejsce pobytu Wyspa niedaleko archipelagu półksiężyca

HistoriaEdytuj

Tabar był Po-matoraninem na Metru-Nui sto lat przed wielkim Kataklizmem i na wskutek groźnego wypadku musiał udac się do Karzahni gdzie dostał nową nogę i dwa sztylety. Podczas jednej z przechadzek po wyspie znalazł leżący w błocie Kamień Toa. Wziął go żeby go dokładnie obejrzeć w swojej chatce. Wracjąc wpadł do jednak jeziorka energetycznego Protodermis. Kamień Toa styknąwszy się jednocześni z Matoraninemi Substancją cofnął Matoranina do jego postaci przed wypadkiem, sztylety jednak pozostały. Zmęczony i uradowany Matoranin nie miał pojęci o czymś jeszcze więc uradowany wrócił do Domu, obejrzał kamień, schował go pod łóżko i położył się spać, a obudził się...Jako Toa! Wówczas akurat władcy wyspy nie było na niej, więc Tabar zebrał dwustu Matoran i wypłynął kilkoma okrętami w kirunku Xii.. Tam Zebrawszy jeszcze 50 Vortixx, dwóch Toa i czterdziestu Matoran Skierowali się ku Archipelagu Półksiężyca. Tam jednak popłynęli wyżej do jakiejś wysepki nad archipelagiej i przyblili do brzegu. Powitała ich setka Matoran i Pewien Toa. Tabar postanowił tu zostać. Zaprzyjaźnił sie ównież z Grindronem. Rozpoczął spokojne zycie na wyspie...

Cechy i ZdolnościEdytuj

Tabar jest przyjacielski, ma poczucie humoru, można na nim polegać. Ma umiejętności przywódcze, jest charyzmatyczny jednak nie przestrzega zasady o nie zabijaniu. Jego żywioł Kamienia pozwala mu na tworzenie budulca do fortec jak i portu.

BrońEdytuj

Podczas przemiany sztylety Tabara stały się dwoma Krótkimi Protostalowymi mieczami przewodzącymi moc kamienia.

Informacje o M.O.C.-kuEdytuj

  • Tabar został zbudowany pod koniec 2010 roku
  • Liczy 57 części

TriviaEdytuj

Zobacz TeżEdytuj

PojawieniaEdytuj