FANDOM

Tarash był Glatorianinem z plemienia Dżungli

Tarash
Glatorianin
DSC07123
Imię Tarash
Broń Dwustronna Włócznia, Miotacz Thornax
Plemię Plemię Dżungli
Status Nieznany
Miejsce pobytu Nieznane

BiografiaEdytuj

Historia Tarasha nie jest znana zbyt dobrze. Około 10 lat przed wybuchem Wojny Rdzenia Tarash wyczuł że stanie się coś złego. Jako że nie potrafił walczyć, postanowił znaleźć nauczyciela. Wybrał Variona, jednego z najlepszych wojowników o jakich słyszał. Trening był ciężki, ale Tarash szybko się uczył. W końcu udało mu się wygrać pierwszą walkę ze swoim mentorem i zakończyć szkolenie.

Zgodnie z jego przeczuciem, wojna nadeszła. Tarash został jednym z głównych dowódców Plemienia Dżungli i zajmował się obroną terenu Wielkiej Dżungli. Dzięki tej pracy zaskarbił sobie przychylność miejscowych agori. Kiedy wojna o Rdzeń zbliżała się ku końcowi, Tarash miał zapewnioną dobrą pracę w Tesarze. Jednak postanowił wykonać jeszcze jedno zadanie, tym razem jednak na pustyni. Niestety, nigdy już nie powrócił...

Cechy i umiejętnociEdytuj

Tarash jest bardzo dobrym uczniem, a nauka nowych technik walki nie sprawia mu problemów. Uczył go Varion, dzięki któremu Tarash jest takim dobrym wojownikiem. Jest też charyzmatyczny i umie zdobyć poparcie tłumu. Jego darem jest nieprzeciętna intuicja, która nie raz ratowała mu życie.

UzbrojenieEdytuj

Tarash walczy za pomocą Dwustronnej Włóczni i miotacza Thornax

DSC07124

Informacje o M.O.C'uEdytuj

Zawiera 67 części i instrukcję

TwórcaEdytuj

Vezok999 21:36, sty 27, 2010 (UTC)