FANDOM

Toa Discor to drużyna założona przez Valiona.

Toa Discor

ToaDiscor01

Organizacja
Nazwa organizacji Toa Discor
Baza nieokreślona
Lider Valion
Status rozpadła się
Zadania Ochrona Matoran

HistoriaEdytuj

Drużynę założył Valion, z bliżej nieznanych powodów. Magnar został jego zastępcą. Do drużyny dołączyli Daaca, Sentin i Krios. Pewnego razu Daaca wpakowała się w walkę z dwoma Muaka. Uratował ją Navu, w którym zakochała się z wzajemnością. Valion zaprosił Navu do swojej drużyny. Toa Grawitacji zgodził się po krótkim namyśle. Daaca zauroczyła również Valiona. Valion widział iskry między nią a "nowym" (tak mówił o Navu, gdy tego nie było w pobliżu). Po części z tego powodu, a po części z uporu obu stron często dochodziło do sprzeczek. Toa spotkali Rahi-Nui i po usłyszeniu, że potwór atakuje okolicznych Matoran, postanowili go zabić, lub chociaż uwięzić. Toa atakowali na własną rękę, nie współpracując. Navu stwierdził, że lepiej się przegrupować. Pewny siebie Valion odmówił. Gdy Toa ponownie przystąpili do ataku, Daaca nie zdążyła zrobić uniku i zginęła. Navu wściekł się na Valiona, ogłuszył go (by Toa Plazmy nie marudził) i zarządził przegrupowanie. Drużyna uciekła. Gdy Valion się obudził, między nim a Navu rozpoczęła się kłótnia, która z czasem przerodziła się w bójkę. Navu miał przewagę, lecz Valion Plazmą stopił jego pancerz, ciężko go raniąc. Sentin i Magnar rozdzielili walczących, a Krios - ich medyk - zajął się rannym Toa Grawitacji. Drużyna rozpadła się. Valion i Magnar zostali obrońcami jednej z wiosek na Północnym Kontynencie, Navu został łowcą nagród, a losy Sentina i Kriosa są nieznane.

Członkowie Edytuj

TriviaEdytuj

  • Nazwa Toa Discor pochodzi od łacińskiego słowa discordia oznaczającego kłótnie.
  • Pięciu na sześciu Toa Discor ma świecące, pomarańczowe oczy Piraka (oprócz Kriosa).

TwórcaEdytuj

Kani--Nui