FANDOM

Tohrnoxx to odwieczny wróg Fahryonna. Niegdyś bronił ludu matoran, jednak zdradził swoich braci, przez co został skazany na banicję.

Tohrnoxx
Toa
DSC00430
Imię Tohrnoxx
Maska Hordika Kanohi Khronn
Broń Ogniokleszcze, Miotacz Rothuka Ognistego Jadu
Żywioł Ogień
Organizacja Brak
Praca\Zadania Obecnie zemścić się na Fahryonnie
Status Prawdopodobnie żyje
Miejsce pobytu Nieznane

MATORANIN

Jako matoranin pracował, wyrabiając maski Kanohi. Nie do końca są znane okoliczności zostania Toa.

TOA

Toa Tohrnoxx bronił matoran, walcząc razem z Drużyną Obrony, na czele której stał Toa Huantonn. Dzierżył wtedy Włócznię Energii i nosił Kanohi Khronn - Maskę Bliskiej Przyszłości, która pozwalała mu na przewidzenie przyszłości w odrębie ok. godziny. Pozwalało mu to na przewidzenie każdego ruchu przeciwnika. Uważał, że to on powinien stać na czele DO, stoczył też o to walkę z Huantonnem, którą przegrał. Mimo to wciąż uważał się za najskuteczniejszego Toa.

ZDRADA

Po nieudanych próbach przejęcia dowództwa nad DO, Tohrnoxx postanowił przejąć władzę nad ludem matoran. Zaczął knuć przeciwko Turadze Dume, jednal Fahryonn, który był wtedy doradcą Turagi przewidział zdradę Toa. Niestety, nie zdążył w porę ostrzec Dumy, dopadł Tohrnoxxa, gdy Turaga umierał. Fahryonn powstrzymał Tohrnoxxa, a Dume mianował Matoranina nowym władcą ludu matoran. Tohrnoxx został skazany na banicję.

PRZEMIANA

Tohrnoxx próbował wielokrotnie zaatakować pałac Fahryonna, z niepowodzeniem. Ostatnią próbą było włamanie do Archiwum i wypuszczenie dzikich Rahi. Przypadkiem znalazł się zbyt blisko Visoraka, który otruł Toa, przemieniając go. Od tego czasu nie widziano go więcej, została o nim tylko Włócznia Energii. Cho
DSC00435

Tohrnoxx celujący z Rothuki Ognistego Jadu.

DSC00436

Włócznia Energii i naturalna broń Tohrnoxxa - ogniokleszcze

dzą pogłoski, że mieszka w lasach, żerując w nocy na Rahi, jak zwykły drapieżnik.