FANDOM

Trezet
Trezet
Glatorianin
Imię Trezet
Plemię Iconox (dawniej), obecnie żadne
Broń Kosa
Status Żyje

Trezet, jest Glatorianinem, dawniej walczącym w Wojnie o Rdzeń.

Biografia Edytuj

Trezet od najmłodszych lat szkolił się na glatorianina, a jego mentorem był Correx. Kiedy wybuchła Wojna o Rdzeń, Trezet bez zastanowienia przystąpił do walki z innymi plemionami. Podczas jednej z bitew, Iconox poniósł ogromne straty, jedynie Trezet i Correx walczyli wciąż ramię w ramię ze znacznie większą liczbą przeciwników, którzy reprezentowali Vulcanus. Odpierali atak przez bardzo długi czas, ale po chwili wojownicy otoczyli ich, i szanse na przeżycie tej walki znacznie zmalały. Na szczęście, niespodziewanie pojawiły się posiłki z Iconoxu, którzy uratowali dwóch wojowników. Plemię Lodu wygrało tę bitwę. Wojownicy Ognia leżeli bez życia na ziemi. Okazało się jednak, że jeden z nich nie był martwy. Podniósł się gwałtownie, i kiedy Glatorianie Lodu nie spodziewali się już żadnego ataku, rzucił włócznią w Correksa. Trezet natychmiast ogłuszył wojownika Ognia. Niestety, rana Correksa była śmiertelna. Wojownik zmarł.

Po tym incydencie Trezet dalej walczył dla Iconoxu. Był jeszcze bardziej wytrwały i silniejszy, jakby każdą walkę chciał poświęcić swojemu nauczycielowi.

Kiedy Wojna o Rdzeń zakończyła się, Trezet został zatrudniony jako Glatorianin walczący na arenie. Pewnego dnia, miał stoczyć walkę z wojownikiem z Vulcanus. Jakież było jego zdziwienie, kiedy na arenie spotkał tego samego Glatorianina, który zadał śmiertelny cios Correksowi. Trezet wpadł w furię, nie wiedział bowiem, że znienawidzony przez niego wojownik wciąż żyje. Nie potrafił opanować gniewu, natarł na przeciwnika, i naładowany gniewem zabił go. Oczywiście, po tym incydencie został wygnany z Iconoxu. Teraz Trezet błąka się po Kwarcowych Górach bez celu.

Uwagi Edytuj

Jeśli ktoś chce użyć tej postaci w swojej historii, musi to uzgodnić z autorem.

Autor Edytuj

-Trynee.