FANDOM

Uwaga: strona w trakcie tworzenia

Varmia
Matoranka
Imię Varmia
Kanohi Rau
Broń/Narzędzia Brak
Żywioł Błyskawica
Organizacja Brak
Praca/Zadania Studentka
Varmia
Toa
Varmia Toa
Kanohi Rau
Broń Zębaty Miecz Błyskawic
Organizacja Drużyna Barya
Praca/Zadania Brak
Miejsce Pobytu Metru-Nui
Status Żywa

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Varmia została stworzona przez Wielkie Istoty z ga-matorankami z metru-nui. Lubiła zwiedzać, ale z powodu, że była studentką nie pozwolono jej być kronikarzem. Była vo-matoranką, ale nikt (oprócz Veliki) nie wiedział dlaczego jest bladsza od "innych ga-matoranek". Pewnego razu zdecydowała się ukraść łódź i popłynąć na inne lądy, a potem opowiadać o swoich przygodach innym, ale złapały ją bordakhi. Później siedziała w areszcie pod pretekstem, że chce uciec od jakiejkolwiek pracy. Potem została włożona z innymi Matoranami do kapsuł Niki, a następnie uwolniona przez toa metru i przebudowana. Na Mata-nui spotkała po raz pierwszy Novura i się zaprzyjaźnili. Gdy Matoranie wrócili na metru-nui, jak najczęściej odchodziła od pracy, żeby się spotkać z Novurem, aż nie dowiedziała się o Celix. Wtedy zrozumiała, że ważniejsza jest dla niego taka tajemnica od przyjaciółki, której mógłby zdradzić każdą tajemnicę. Od tego czasu Varmia spędzała większość czasu z Celix. Pewnego razu poszły do Wielkiej Świątyni poszukać czegoś ciekawego. Spotkały tam Folto i Varmia znalazła aktywne kamienie Toa. Dała je Folto i Celix i zamienili się w Toa.

ToaEdytuj

Varmia nie dowierzała własnym oczom. Zanim skorzystała ze swojej mocy "wody", posłuchała co mówi Fikou, który tam pełzał. Powiedział, że tylko niewiele "wysokich matoran" wie co mówi i że z tego powodu jest wyjątkowa. Wtedy Celix zniszczyła kolumnę i aby ratować świątynię Folto powiedział, żeby połączyli moce tworząc glinę. Użyła swojej mocy i spowodowała eksplozję. Folto zrobił nową kolumnę i zakleił pęknięcia. Wtedy Celix zaproponowała Varmii podróż po waleczne osoby, które są gotowe na poświęcenie się w imię ogółu. Varmia się. zgodziła, ale przed podróżą nacieszyła się z mocy maski na tyle, że to stało się częścią jej osobowości.

Wyprawa po członków drużyny BaryaEdytuj