Fanclub Bionicle Wiki
Advertisement

Vystos jest toa żelaza i bestią.

biografia[]

Vystos pracował na Stelt jako modernizator. naprawiał i modernizował broń dla tych, którzy tego chcieli. czasem jednak modernizował również po ciemku broń dla BoM. któregoś dnia zapłatą za naprawę był kamień toa. wtedy zmienił się w wojownika ale nie zrezygnował z swojego zawodu. raz przeszedł do niego Dilox i wyzwał na pojedynek. jak można się domyślić Vystos przegrał i został Drapieżcą. w nagrodę za swoje usługi został zmutowany i stał się bestią. dekade po założeniu Drapieżców rozszyfrował mapy, które prowadziły do skarbca duchów Nynrah. kiedy ekipa na pokładzie Znikacza wyruszyła by znaleźć skarb, został zaatakowana przez bestie, a póżniej wysłano Kegatara, Vystos był na Artace razem z Cerrakiem. razem ukradli z wyspy prototypy zbroi adaptacyjnych i po szybkiej ucieczce wrócili na Distrax. tam zmodernizował zbroje i nazwał je D.Z.A (Drapieżcy-Zbroja ,Adaptacyjna). obecnie jest na Xii gdzie walczy z DH.

wynalazki[]

po tym jak Hetrox odkrył jego talent do mechaniki mianował go dowódcą oddziału inżynieryjnego. z czasem Vystos zdołał udoskonalić aktywatory kanohi Strajgorna gdyż miały jedną wadę-po długim stosowaniu aktywatora użytkownik zaczyna wchłaniać jej moc. (obecnie takim przypadkiem jest Hetrox). poza tym Vystos stworzył wiele maszyn jak:

  • Kroxosy-wielkie działa przeciw budynkom i mocno opancerzonym pojazdom. kroxos B1 były jednak zbyt drogie w budowie i stanowczo za mało mobilne więc udoskonalił je tworząc kroxosy B2.
  • Zmartwychwstania (N.P.D-1)-specjalne jednorazowe samoloty używane do podstępnego ataku.
  • D.Z.A-zmodernizowane prototypy zbroi adaptacyjnych. jest ich tylko kilka.

cechy i umiejętności[]

Vystos jako toa władał mocą żelaza. jest pracowity i inteligentny. wie wiele o działaniu broni palnej, elementarnej i budowie maszyn, dzięki czemu w walce z nimi doskonale wie gdzie uderzyć. jak bestia jego moc żelaza spadła, ale w zamian dostał moc laseru. po mutacji otrzymał również kilka silniczków rakietowych na ciele, nogach i ramionach z których podczas walki umie również strzelać laserem.

uzbrojenie[]

jako toa używał cordak blastera z laserowym celownikiem i ostrza na ramieniu. jako bestia używał wielu działek umieszczonych na ciele i róznych broni palnych, które sam tworzył.

southrak[]

twórca[]

>HETROX 23<

Advertisement